ԲԵՌԼԻՆՆ ՈՒ ՄԵՆՔ կամ ՄԻ ԹԱՐԳՄԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՐՁԱԳԱՆՔՆԵՐ
Եսայիա Բեռլինի 1994թ. ելույթի տեքստը՝ Isaiah Berlin։ A Message to the 21st Century, նկատել էի համացանցում, հետաքրքրել էր, սկզբում պարզապես դրել էի Գուգլի պատիս։ Իսկ թարգմանելու ցանկությունը մեջս առաջացավ մի քիչ ավելի ուշ, եւ դրան նպաստեցին ֆեյսբուքում իրար հետեւած երկու խոսակցություն։ Նախ, հոկտեմբերի 24-ի հանրահավաքի մասին գրածս նյութի տակ («Մի երկու զարմանք ու մի երկու հարցական ԿԱՄ նոր հանրահավաք, նոր խոհեր») ֆեյսբուքի ընկերներիցս Բաթ Ադամյանը 7օր.am-ի՝ ընդդիմախոսներին պիտակավորելու սովորությունը բնորոշեց որպես անխուսափելի «հեղափոխական համեմունք», ու ես անմիջապես հիշեցի Եսայիա Բեռլինի ասածները։ Իսկ մի երկու օր հետո, ֆեյսբուքյան մեկ ուրիշ ընկերոջ՝ Գրիգոր Սարգսյանի ստատուսի տակ, երբ որ երկար խոսում էինք նոր քաղաքական զարգացումների մասին, ու ես ասեցի որ իշխանափոխության արդյունքում ակնկալում եմ Հայաստանի տնտեսական վիճակի էական բարելավում, որպես պատասխան լսեցի թե դա՝ տնտեսության զարգացումը, առանձնապես կարեւոր չի, էդ հեռանկարը իմ խոսակցին չի ոգեշնչում, քանի որ «որպեսզի ինչ որ բան ոգեշնչի, պիտի մեջը ոգի լինի, իսկ տնտեսությունը ոգի չի, նյութ ա ՝ տնտեսությունն ինքը կարիք ունի ինչ որ բանից ոգեշնչվելու, որ սկսի զարգանալ»։ Ու ես նորից հիշեցի Եսայիա Բեռլինին։
Մի խոսքով, թարգմանեցի Եսայիա Բեռլինի ելույթի տեքստը, դրեցի բլոգումս («Մեկ ու միակ ճշմարտության մասին»)։ Արձագանքները չուշացան։ Բաթ Ադամյանը ուղղակի շնորհակալություն հայտնեց հրաշալի հոդվածը թարգմանելու համար։ Գեմաֆին Գասպարյանը թեժ խոսակցություն բացեց ֆեյսբուքում դրված հղումիս տակ, որը շարունակեցին Սարգիս Հովսեփյանն ու Վիոլետ Գրիգորյանը. գիշերվա կեսին՝ 124 քոմենթ, հետո Գրիգոր Սարգսյանը մի առանձին պատասխան գրեց ֆեյսի իրա պատին։ Գեմաֆինի արձագանքը ամենաառաջինն էր ու ամենաջղայնացածը, ասում էր՝ էս ինչ ժպտերես ռոմանտիկ հիմար պապիկ ա, ինձ ասում ա՝ կյանքի անարդարությունների հետ հաշտվի, իսկ ես ժպտերես տղա չեմ, չեմ ուզում հաշտվել։ Գեմաֆինի արձագանքին բավական նման էր (ինչը ինձ ահագին զարմացրեց), Վիոլետի արձագանքը։ Բերեմ Վիոլետի երկու քոմենթներից մեկն ամբողջությամբ. «ահավոր պահպանողական, հետադիմական տեքստ ա, որ առհասարակ միտքն ա վտանգավոր համարում` "եթե Կանտը հարված չհասցներ աստվածաբանությանը, Ռոբեսպիերը չէր կարողանա կտրել Ֆրանսիայի թագավորի գլուխը"։ Բայց էդ հլը մի կողմ, իրականում տափուկ տեքստ ա, որ գաղափարականությունը մերժում ա իբր անմեղ "ռեբյածա, դավայծե ժիծ դրուժնո" մուլտիկային տեսլականի /էս էլ, որ բառը ճիշտ հասցեագրվի/ դիրքից, բայց տակից բրդում ա էսպես ասած "լիբերալ դեմոկրատիայի" գաղափարը, որը տվյալ դեպքում կոնկրետ քաղաքական ագենտա ունի, ու որի տեսլականը Չինաստանի փուլ գալն ա, էդտեղ ոնց որ կոմպրոմիս չի ուզում ճճճ»։ Գեմաֆինը Եսայիա Բեռլինին բնորոշում ա որպես ժպտերես ռոմանտիկ, Վիոլետը՝ քաղաքական օրակարգ ունեցող խորամանկ հետադիմական, բայց երկուսի համար ընդհանուրը էն ա, որ խիստ վրդովված լինելով Բեռլինի ելույթի եզրափակիչ մասով եւ դա համարելով լիբերալ դեմոկրատայի «հետադիմական» կամ «ռոմանտիկ» գովք, իրականում անտեսում են ելույթի կենտրոնական միտքը, որ ասում ա. պատկերացումը, թե մարդկության խնդիրների համար գոյություն ունի մեկ եւ միակ ճշմարիտ լուծում, բերում ա աղետի։
Էս շատ կարեւոր մտքի մասին, որի համար էլ թարգմանել էի խնդրո առարկա ելույթը, խոսակցություն եղավ մենակ Սարգիս Հովսեփյանի հետ։ Սարգիսը համաձայն չի էդ մտքի հետ, ասում ա՝ «էդ իրա ասած չարիք բերողները հիվանդ անասուններ էին... դա չի նշանակում որ իդեալիստները չարիք են բերում...»։ «ես իրա հետ համաձայն չեմ, որ կոնկրետ մարդիկ կապ չունեն... որևէ նորմալ մարդ, անկախ նրանից իդեալիստ ա, թե չէ, չի կարա կողմնակից լինի միլիոններ մորթելուն, ուստի նույն տրամաբանությամբ, երբ ինքը ասում ա իդեալիզմն ա վատ, ոչ թե կոնկրետ մարդիկ, ովքեր հիվանդ էշի տղերք էին, ապա դուրս ա գալիս որ կոնկրետ ոչ ոք ոչ մի բանի համար մեղավոր չի»։ Փաստորեն, ըստ Սարգիսի, դուրս ա գալիս Լենինը հիվանդ էշի տղա էր (զանգվածային ռեպրեսիաների սկիզբը հենց Լենինն ա դրել), Ստալինը՝ նմանապես, Մաո Ձեդունը՝ նմանապես, Պոլ Պոտը՝ նմանապես։ Բայց էս բացատրությունը իրականում ոչ մի բան չի բացատրում, մասնավորապես, պատասխան չի տալիս էն հարցին, թե ոնց ա լինում, որ «էշի տղերքը» կարողանում են հիպնոսացնել միլիոնավոր մարդկանց, որոնք էդ էշի տղերքին սրբացնում են եւ արձաններ դնում։
Եւ վերջապես, անդրադառնամ Գրիգոր Սարգսյանի անդրադարձին, որը ոչ թե քոմենթների ձեով արվեց, այլ մեկ ամբողջական տեքստով՝ «Պատասխան Marine Petrossian-ին՝ Եսայի Բեռլինի խոսքի հետ կապված»։ Գրիգորը սկսում ա նրանով, թե Եսայիա Բեռլինի ասածները «հազար անգամ ասված ու ծեծված մտքեր [են], նույնիսկ հեղինակն է խոստովանում, որ իր հիմնական միտքը պիտի որ ձանձրալի ու անհրապույր հնչի շատերի համար»։ Խիստ անհամոզիչ դիտարկում։ Ես իհարկե չեմ կարծում, թե Բեռլինի ասածները հեղինակային գյուտ են, որի համար նրան պետք էր Նոբելյան մրցանակ տալ, բայց չեմ կարծում նաեւ, թե Բեռլինի ելույթի կենտրոնական միտքը իսկապես «ծեծված միտք ա», այսինքն մի բան, որի մասին բոլորը գիտեն ու դրա մասին խոսել էլ չարժի։ Էն, որ Բեռլինի ասածը շատ ակնհայտ բան չի, ապացուցում են հենց մենակ էդ հոդվածի թարգմանության տակ գնացած քոմենթները, որոնցից երեւում ա, որ Գեմաֆինը կարգին չի էլ ըմբռնել Բեռլինի ասածը, հակառակ դեպքում մարդու ելույթը չէր բնութագրի իբրեւ «հուզիչ ու ռոմանտիկ տեքստ», իսկ Սարգիսի համար էդ կենտրոնական միտքը բնավ ակնհայտ չի, այլ հակառակը՝ սխալ ա։ Ինչ վերաբերում ա Գրիգորի դիտարկման երկրորդ մասին, թե «նույնիսկ հեղինակն է խոստովանում, որ իր հիմնական միտքը պիտի որ ձանձրալի ու անհրապույր հնչի շատերի համար», սրանում կամ անհասկացողություն, կամ նենգափոխում կա։ Բեռլինը, այո, ասում ա՝ «Ես շատ հստակ հասկանում եմ, որ իմ ասածը էն դրոշը չի, որի տակ իդեալիստ եւ խանդավառ երիտասարդները կուզենային քայլել»։ Բայց սրանից՝ որ ասված խոսքը չի դառնա իդեալիստ եւ խանդավառ երիտասարդներին փողոց հանող կարգախոս, բնավ չի հետեւում թե էդ խոսքը սխալ ա կամ անկարեւոր։ Չէ՞ որ Բեռլինի նախորդ ասածը հենց դրա մասին էր՝ որ մարդկանց խանդավառելու կարողությունը մտքի ճիշտ լինելու չափանիշ չի։
Ինձ ահագին զարմացրեց, որ թարգմանությանս բոլոր արձագանքողները կենտրոնացան Եսայիա Բեռլինի «լիբերալ դեմոկրատական» թեքումի վրա։ Այնինչ իմ համար դա չէր կարեւորը, այլ, ոնց որ ասեցի, իրա ելույթի առաջին մասը։ Լիբերալ դեմոկրատիան ես ինքս չեմ համարում ոչ միակ փրկություն իմ երկրի համար, ոչ էլ, առավել եւս, ինչ որ նենգ սպառանալիք։ Իսկ այ հանուն հեղափոխության ճիշտ գործի՝ մարդկանց կոխկրտելը իմ համար լուրջ խնդիր ա, ես դրան ծանոթ եմ թե Սովետական Միության անցյալից՝ էն երկրի, որտեղ ծնվել եմ, թե նաեւ ներկայից, որտեղ էդ երեւույթը կա էսօր, իհարկե բնավ ոչ էն ձեւերով կամ չափերով, որ կար անցյալում, բայց կա, ու եթե կա, եթե ոմանք կարծում են, թե ոչ միայն քաղաքական մրցակիցը կամ հակառակորդը, այլ նույնիսկ դրանց կամա ակամա նպաստողները թշնամի են, որին ինչ ասես կարելի ա ասել, ուրեմն բնավ չի բացառվում, որ վաղը էդ ինչ ասես ասելը մեկ էլ վերածվի ինչ ասես անելուն։ Ու իմ համար շշմելու անակնկալ էր, որ Վիոլետ Գրիգորյանը, Բեռլինի ասածների էդ հայաստանյան ասոցացիան նկատելու փոխարեն, թարգմանածս տեքստի մեջ տեսավ ընդամենը "ռեբյածա, դավայծե ժիծ դրուժնո" մուլտիկային տեսլականի տակ թաքնված քաղաքական աջենդա եւ կոմունիստական Չինաստանի կործանումը ցանկանալու սատանայական մեղք։
Գրիգոր Սարգսյանն իրա արձագանքում ակնարկում ա, թե ես բառեր արգելելու կողմնակից եմ։ Խոսքը տվյալ դեպքում «ոգի» բառի մասին ա։ Չէ, Գրիգոր ջան, ոչ մի բառ արգելելու կոչ չեմ անում ես։ Ուղղակի էդ բառը՝ ոգի, չեմ սիրում։ Որովհետեւ դրա մեջ կեղծիք կա, իսկ կեղծիքը անվնաս բան չի, վաղ թե ուշ բումերանգով խփում ա։ Խփելու ձեւերը տարբեր են, մեկի մասին Բեռլինն ա խոսում, ու ես իրա ելույթը հենց դրա համար էի թարգմանել, ոնց որ ասեցի։ Դու դրա մեջ մեծ վտանգ չես տեսնում, ասում ես՝ Բեռլինի ասածի մեջ «նենգափոխում .. կա. երջանիկ համակեցության իմացությունը, ակնարկի ձևով, խառնվում է միակ ճշմարտության իմացության հետ»: Դա նենգափոխում չի, Գրիգոր ջան, այլ դառը փորձի իմաստավորում։ Լենինի, Ստալինի, Մաոյի, Պոլ Պոտի կատաստրոֆիկ էսքպերիմենտները (Հիտլերին մի կողմ թողնեմ, որ չասես անընդհատ ֆաշիզմից ա խոսում Մարինեն) ոչ թե պարզապես երջանիկ համակեցության իմացություն էին, այլ երջանիկ համակեցության իմացություն՝ որպես միակ ճշմարտության իմացություն։ Էդ կատաստրոֆաները հենց դրա շնորհիվ են դարձել կատաստրոֆա, քանի որ եթե մարդը հավատում ա մեկ ու միակ ճշմարտության, էդ միակ ճշմարտությունը շատ հաճախ ի վերջո դառնում ա աստծու նման մի բան, որին զոհեր են մատուցվում՝ հանձինս էդ ճշմարտությանը դեմ հանդես եկողների։ Դու մեկ ուրիշ նենգափոխում էլ ես Բեռլինին վերագրում, թե իբր միջոցների մեջ խտրականության մեջ չդնելը Բեռլինը ներկայացնում ա որպես անխուսափելի մի բան, որպես աքսիոմ, գրել ես՝ «եթե ես երջանիկ համակեցության ձևը գտել եմ, ուրեմն էլ միջոցների միջև խտրականություն չեմ դնի՝ սա ընդունվում է որպես աքսիոմ»: Ոչ, Բեռլինը չի ներկայացնում դա որպես անխուսափելի մի բան եւ աքսիոմ, ինքը դա ներկայացնում ա որպես իրա ապրած դարի կոնկրետ կատաստրոֆաների կոնկրետ բացատրություն։ Քո գրածից էնքան էլ պարզ չի՝ դու համաձայն ես էդ բացատրության հետ թե չէ։ Մի կողմից կարծես թե համաձայն ես՝ եթե միայն էդ ֆենոմենը չհամարվի անխուսափելի (դու անխուսափելի լինելուն ես կարծես թե առարկում)։ Մյուս կողմից՝ պարզ երեւում ա որ դու դրան մեծ կարեւորություն չես տալիս եւ կարեւորություն տալն էլ հեգնում ես («հազար անգամ ասված ու ծեծված մտքեր»)։ Ուրեմն ո՞ր հարցերն են քո համար կարեւոր, եթե սրանք կարեւոր չեն։ Այ ստեղ ա, որ գալիս ենք նորից ոգու մասին խոսակցությանը, եւ ոգի բառի մեջ եղած կեղծիքի մյուս վտանգավոր կողմին։
Վերեւում պատմել եմ արդեն, թե ոնց եւ ինչ կոնտեքստում դու, մեր խոսակցության մեջ, գործածեցիր ոգի բառը։ Քո ստատուսի տակ էր, խոսում էինք, թե ինչ փոփոխություններ են լինելու, կամ չեն լինելու, ու երբ որ ես տնտեսական վիճակի բարելավումից էի խոսւմ, դու ասեցիր, բառացի նորից մեջբերում եմ. «Եթե պարզապես ուզում ենք, որ տնտեսության վիճակը լավանա և վերանա կոռուպցիան՝ ապա դա բավականին տեխնիկական խնդիր ա, ու «մաթեմատիկական» մոտեցումը լավ էլ գործում ա: Մենակ թե, անկեղծ լինեմ, անձամբ ինձ էդպիսի նպատակը չի ոգեշնչում: Էստեղից ուրիշ հարց ա ծագում՝ բա քեզ ի՞նչն ա ոգեշնչում, ի՞նչ ա քո ուզածը: Ես էլ եմ փորձում էդ հարցի պատասխանը ձևակերպել, բայց հստակ գծած-նկարած պատասխան դեռ չունեմ էս պահին»։ «Որպեսզի ինչ-որ բան ոգեշնչի, պիտի մեջը ոգի լինի, իսկ տնտեսությունը ոգի չի, նյութ ա՝ տնտեսությունն ինքը կարիք ունի ինչ-որ բանից ոգեշնչվելու, որ սկսի զարգանալ: Իմ կարծիքով հիմա ողջ աշխարհում վիթխարի փոփոխություններ են կատարվում, որոնց իմաստը դեռ շատը փակ ա մեր աչքից, մենք շատ հետաքրքիր ժամանակաշրջան ենք ապրում, ու հիմնական խնդիրը, համենայն դեպս՝ մտավորականության, պիտի լինի հասկանալ էդ փոփոխությունները և ըստ այդմ կողմնորոշվել՝ որտեղ ենք ուզում լինել, ինչի դեմ ու հանուն ինչի պիտի պայքարենք: Մենակ մեր լոկալ խնդիրներն ու ստանդարտ լիբերալ-դեմոկրատական նպատակները միգուցե և ժամանակավորապես աշխատում են, բայց մեծ հաշվով դատապարտված են: Իմ, այսպես ասած, սուբյեկտիվ կարծիքը»։
Նայի ինչ ա ստացվում։ Մենք երկուսս էլ ապրում ենք նույն երկրում, որը, մեղմ ասած, լավ վիճակում չի, ու ենթադրում եմ որ երկուսս էլ դժգոհ ենք մեր երկրի խեղճ վիճակից, կուզեինք ավելի լավ երկրում ապրել։ Ես նաեւ համաձայն եմ քո հետ, որ հիմա ողջ աշխարհում վիթխարի փոփոխություններ են կատարվում, որ մենք շատ հետաքրքիր ժամանակաշրջան ենք ապրում, ու պետք ա փորձենք էդ փոփոխությունները հասկանալ, տեսնել թե ուր ա գնում աշխարհը։ Բայց գիտե՞ս ինչում ես քո հետ համաձայն չեմ։ Մի բավական նուրբ, բայց շատ էական հարցում։ Ես համաձայն չեմ, որ եթե հետեւում եմ աշխարհի ներկա հետաքրքիր գլոբալ զարգացումներին ՚(իսկ ես բավական մեծ հետաքրքրությամբ դրանց հետեւում եմ իրականում), ուրեմն իմ համար պետք ա պակաս կարեւոր դառնան Հայաստանի տեղային հարցերը, մասնավորապես՝ էն տեսակ «ոչ ոգեկան» մի հարց, ինչպիսին ա Հայաստանի տնտեսական վիճակի բարելավումը։ Հայաստանում տնտեսական վիճակի բարելավումն իմ համար ոչ թե պարզապես քաղաքական, այլ նաեւ՝ մարդկային արժանապատվության հարց ա։ Սոված ապրելը արժանապատիվ ապրելու ձեւ չի։ Սոված մարդը տնտեսապես կախյալ մարդ ա, իսկ տնտեսապես կախյալ մարդը չի կարող ազատ լինել։ Ազատությունը ոգեկա՞ն հասկացություն ա թե նյութական։ Ոչ էս, ոչ էն։ Ազատությունը մարդկային հասկացություն ա, մարդկային կարեւորագույն արժեքներից մեկ ա։ Ես դա չէի անվանի ոգեկան արժեք, քանի որ (ոգի) ոգեկան բառի մեջ ի սկզբանե նստած ա հակադրությունը նյութականին, իսկ ես սխալ եմ համարում էդ հակադրությունը։ Մարդը նյութ ա՝ մարմին, որի մեջ կա կյանք։ իմ համար ամենամեծ արժեքը հենց կյանքն ա՝ ապրող մարդը։ իսկ կյանքը անհնար ա առանց նյութի եւ մարմնի։
Խոսքս շատ երկարեց, մի կարեոր բան էլ ասեմ ու ավարտեմ։ Քո էս դիրքորոշումը՝ երբ որ գլոբալ ոգեկան խնդիրներին կարեւորություն տալով, դու անկարեւոր ու անհետաքրքիր ես համարում տեղական մանր ու նյութական հարցերը, չես կարողանում դրանցով ոգեւշնչվել, ինձ ոչ ամբողջովին, բայց մի քիչ, մի պուճուր հիշացնում ա Եսայիա Բեռլինի ասածը՝ երբ որ մարդկության ոսկե ապագայի տեսլականով հարբած, մարդիկ անկարեւոր էին համարում իրանց հարեւանի կամ հայրենակցի, օրինակ, աքսորներում անհետ կորելը։ Նմանությունը իսկապես փոքր ա, բայց ինձ թվում ա՝ կա։ Ոգին սովորաբար միշտ վերեւներում կամ հեռուներում ա, եւ հեռուներին կամ վերեւներին հառված հայացքի համար կողքի բնակարանում կամ կողքի փողոցում կատարվողը բնական ա որ թվա «նյութեղեն» եւ անկարեւոր դետալ։
ՕՐՎԱ ԿԱՐԵՎՈՐ
Տեսանյութեր
Այս շարժումը կասեցնել չի լինի, այն հանուն ՀՀ-ի է, իսկ ձեր իշխանությունը՝ Ադրբեջանի. Նաիրա Զոհրաբյան
Փաշինյանը խաբելով եկել է, 6 տարի է միայն խաբում է. Կարեն Քոչարյան
Իրավիճակն իշխանության վերահսկողությունից դուրս է գալիս, մարդիկ ոտքի են կանգնելու. Էդգար Ղազարյան
Կա արտաքին սատարում իշխանություններին․Սերժ Սարգսյանը՝ իշխանություններին հեռացնելու փորձերի մասին
Ցեղաuպանnւթյան ժխտումը քրեորեն պատժելի է, իսկ զnhերի անունները ճշտելը՝ հիմարություն․ Սերժ Սարգսյան
Սերժ Սարգսյանը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց ցեղաuպանnւթյան զոհերի հիշատակին
Ցանկացած հարցի լուծում Երևանում է, ոչ թե Տավուշի գյուղերում. Մեսրոպ Առաքելյան
Ռուբեն Վարդանյանը Բաքվի բանտից զանգահարել է հարազատներին ու ասել՝ մենակ ճնշում են չափում․ Ռուբեն Հայրապետյան
Ինձ հավաստիացրել են, որ սահմանազատումից հետո բնակիչների բոլոր իրավունքները երաշխավորելու ակտիվ աշխատանքներ են տարվում․ ՄԻՊ
Սրանք դեռ ծաղիկներն են, երբ անկլավները տա, Կիրանց, Ոսկեպար, Բաղանիս գյուղերը դատարկվելու են, Ադրբեջանն էլ դուրս է գալու դեպի գազամուղ ու Լոռի․ Հրանտ Բագրատյան
Ինչպես է Աննա Հակոբյանն արձագանքում Ծիծեռնակաբերդում ցուցարարարների վանկարկումներին
Արիությանը վախկոտություն մի խառնեք․ մեր պատգամն ենք բերում իշխանություններին․ Գարեգին Բ
Փաշինյանը, Խաչատուրյանը և Սիմոնյանը հարգանքի տուրք են մատուցել՝ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
Ինեկոբանկն ԻնեկոՄարդկանց աչքերով՝ դռներից ներս
Մտավախություն ունեմ, որ մյուս տարի կամ վաղը Փաշինյանի ուղերձում ցեղասպանություն տերմինը չի լինի․ Վարուժան Գեղամյան
Հայելային պահանջ ներկայացրեք, ասեք Բաքվին՝ դուրս արի Ջողազի ջրամբարից, Ջերմուկից․ Արթուր Խաչատրյանը՝ Մարիա Կարապետյանին
Ժողովուրդն անտարբեր է, ընդիմությունն անկարող է, իշխանությունն էլ` թրքամետ. Էդուարդ Շարմազանով
Պատահական չէ, որ Վեհափառին ռևանշիստ են անվանում և՛ ադրբեջանական վերնախավը, և՛ Հայաստանի որոշ իշխանական այրեր. Միքայել Մալխասյան
ՀՀ-ն չի պատրաստվում պшտերազմել ԼՂ-ի համար․ Նիկոլ Փաշինյան
ՀԱՊԿ-ից ՀՀ-Ադրբեջան սահման պիտի գային ոչ թե որպես խաղաղապահ, այլ՝ ՀՀ-ի դաշնակից. Փաշինյան
Հնարավոր է մինչև տարեվերջ Հայաստանին սպառնա Արցախի ճակատագիրը, եթե այսպես շարունակվի․ Էդգար Ղազարյան
Digitain-ը և Skill-ը CCF-ին կստեղծեն «Սերունդների ձայնը» ամենամեծ ինտերակտիվ ինստալյացիան ՀՀ-ում
Փաշինյանը փորձեց բասկետբոլ խաղալ, խոսեց կախիչների մասին․ նա Մեդովկայի նորակառույց դպրոցում էր
ՀՀ-ն ու Ադրբեջանը հաստատեցին միմյանց տարածքային ամբողջականության ճանաչումը. Փաշինյան
Ադրբեջանը, ՀՀ իշխանության հետ միասին,ստեղծում էր հիմքեր խաղաղապահների դուրսբերման համար. Մելքոնյան
Մենք առաջնագիծ չունենք, ունենք սահման, ամբողջ ծառայության տրամաբանությունը պետք է փոխվի. Փաշինյան
Դեմ ենք միջազգային սահմանների փոփոխմանը, աջակցում ենք ՀՀ տարածքային ամբողջականությունը.Իրանի դեսպան
Ադրբեջանը երեք լքված գյուղատեղիի խնդիր չի լուծում, սա միակողմանի զիջում է. Վարդան Ոսկանյան
Խաղաղապահների՝ Արցախից դուրս գալը կարող է փոխկապակցված լինել Իրան-Իսրայել լարվածության հետ. Ստեփան Դանիելյան
«Թող ինքը մենակ ուրախանա». քաղաքացիները՝ Փաշինյանի՝ Ադրբեջանի հետ հարևանություն անելու խոսքերի մասին
Evocabank-ը հրավիրում է CCF-ի իր տաղավար՝ ծանոթանալու իր թիմին և ազատ աշխատատեղերին
Մարդը, կոռուպցիայի ակունքին նստած, ասում է շուտ արա, գնա, որ մենք մեր գործն անենք. Փաշինյան
Մեր մտածածն այն է, որ ասեք՝ վայ, ինչ լավ է, որ 50 մետր այն կողմ Ադրբեջանն է․ Փաշինյանը՝ Կիրանցում
Սահմանին անցակետ կլինի․ կուզե՞ք կշփվեք, չեք ուզի՝ ոչ էլ կշփվեք․ Փաշինյանը՝ բերքաբերցիներին
ՀՀ ոչ խելացի իշխանության դեպքում Իրանը պոտենցիալ հնարավորությունից պոտենցիալ վտանգի կարող է վերածվել․ Կարեն Բեքարյան
Պետական քաղաքականությունն ուղղված է տնտեսությունը վերջնականապես փլուզելուն․ քննարկում՝ «Անվտանգություն և տնտեսական զարգացում» թեմայով
Հայաստանի ամենամեծ ուսանողական կառույցը՝ ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդը, տոնում է հիմնադրման 30-ամյակը
ԱրարատԲանկի հովանավորությամբ Մատենադարանի ձեռագրերի կենսաբանական հետազոտությունների լաբորատորիան կարդիականացվի ու կվերազինվի․ հուշագիրն արդեն ստորագրված է
Կայացել է «Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիայի ցուցադրությունը և տրվել է հայկական ամենախոշոր մեդիապլատֆորմի մեկնարկը
Նարեկ Սամսոնյանն ու Վազգեն Սաղաթելյանը խղճի բանտարկյալ են, քրեական օրենսգիրք չեն խախտել. Ռաֆայել Իշխանյան
- 16:13 • 25.04.24 Այս շարժումը կասեցնել չի լինի, այն հանուն ՀՀ-ի է, իսկ ձեր իշխանությունը՝ Ադրբեջանի. Նաիրա Զոհրաբյան
- 16:12 • 25.04.24 Փաշինյանը խաբելով եկել է, 6 տարի է միայն խաբում է. Կարեն Քոչարյան
- 15:36 • 25.04.24 Իրավիճակն իշխանության վերահսկողությունից դուրս է գալիս, մարդիկ ոտքի են կանգնելու. Էդգար Ղազարյան
- 15:18 • 25.04.24 Կա արտաքին սատարում իշխանություններին․Սերժ Սարգսյանը՝ իշխանություններին հեռացնելու փորձերի մասին
- 17:50 • 24.04.24 Ցեղաuպանnւթյան ժխտումը քրեորեն պատժելի է, իսկ զnhերի անունները ճշտելը՝ հիմարություն․ Սերժ Սարգսյան
- 17:49 • 24.04.24 Սերժ Սարգսյանը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց ցեղաuպանnւթյան զոհերի հիշատակին
- 16:20 • 24.04.24 Ցանկացած հարցի լուծում Երևանում է, ոչ թե Տավուշի գյուղերում. Մեսրոպ Առաքելյան
- 15:48 • 24.04.24 Ռուբեն Վարդանյանը Բաքվի բանտից զանգահարել է հարազատներին ու ասել՝ մենակ ճնշում են չափում․ Ռուբեն Հայրապետյան
- 15:46 • 24.04.24 Ինձ հավաստիացրել են, որ սահմանազատումից հետո բնակիչների բոլոր իրավունքները երաշխավորելու ակտիվ աշխատանքներ են տարվում․ ՄԻՊ
- 15:31 • 24.04.24 Սրանք դեռ ծաղիկներն են, երբ անկլավները տա, Կիրանց, Ոսկեպար, Բաղանիս գյուղերը դատարկվելու են, Ադրբեջանն էլ դուրս է գալու դեպի գազամուղ ու Լոռի․ Հրանտ Բագրատյան
- 14:42 • 24.04.24 Ինչպես է Աննա Հակոբյանն արձագանքում Ծիծեռնակաբերդում ցուցարարարների վանկարկումներին
- 14:31 • 24.04.24 Արիությանը վախկոտություն մի խառնեք․ մեր պատգամն ենք բերում իշխանություններին․ Գարեգին Բ
- 10:33 • 24.04.24 Փաշինյանը, Խաչատուրյանը և Սիմոնյանը հարգանքի տուրք են մատուցել՝ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
- 22:11 • 23.04.24 Ինեկոբանկն ԻնեկոՄարդկանց աչքերով՝ դռներից ներս
- 20:32 • 23.04.24 Մտավախություն ունեմ, որ մյուս տարի կամ վաղը Փաշինյանի ուղերձում ցեղասպանություն տերմինը չի լինի․ Վարուժան Գեղամյան
- 16:03 • 23.04.24 Հայելային պահանջ ներկայացրեք, ասեք Բաքվին՝ դուրս արի Ջողազի ջրամբարից, Ջերմուկից․ Արթուր Խաչատրյանը՝ Մարիա Կարապետյանին
- 16:01 • 23.04.24 Ժողովուրդն անտարբեր է, ընդիմությունն անկարող է, իշխանությունն էլ` թրքամետ. Էդուարդ Շարմազանով
- 16:00 • 23.04.24 Պատահական չէ, որ Վեհափառին ռևանշիստ են անվանում և՛ ադրբեջանական վերնախավը, և՛ Հայաստանի որոշ իշխանական այրեր. Միքայել Մալխասյան
- 10:47 • 23.04.24 ՀՀ-ն չի պատրաստվում պшտերազմել ԼՂ-ի համար․ Նիկոլ Փաշինյան
- 10:47 • 23.04.24 ՀԱՊԿ-ից ՀՀ-Ադրբեջան սահման պիտի գային ոչ թե որպես խաղաղապահ, այլ՝ ՀՀ-ի դաշնակից. Փաշինյան
- 00:33 • 23.04.24 Հնարավոր է մինչև տարեվերջ Հայաստանին սպառնա Արցախի ճակատագիրը, եթե այսպես շարունակվի․ Էդգար Ղազարյան
- 15:51 • 22.04.24 Digitain-ը և Skill-ը CCF-ին կստեղծեն «Սերունդների ձայնը» ամենամեծ ինտերակտիվ ինստալյացիան ՀՀ-ում
- 15:11 • 20.04.24 Փաշինյանը փորձեց բասկետբոլ խաղալ, խոսեց կախիչների մասին․ նա Մեդովկայի նորակառույց դպրոցում էր
- 14:56 • 20.04.24 ՀՀ-ն ու Ադրբեջանը հաստատեցին միմյանց տարածքային ամբողջականության ճանաչումը. Փաշինյան
- 14:55 • 20.04.24 Ադրբեջանը, ՀՀ իշխանության հետ միասին,ստեղծում էր հիմքեր խաղաղապահների դուրսբերման համար. Մելքոնյան
- 14:42 • 20.04.24 Մենք առաջնագիծ չունենք, ունենք սահման, ամբողջ ծառայության տրամաբանությունը պետք է փոխվի. Փաշինյան
- 14:30 • 20.04.24 Դեմ ենք միջազգային սահմանների փոփոխմանը, աջակցում ենք ՀՀ տարածքային ամբողջականությունը.Իրանի դեսպան
- 12:15 • 20.04.24 Ադրբեջանը երեք լքված գյուղատեղիի խնդիր չի լուծում, սա միակողմանի զիջում է. Վարդան Ոսկանյան
- 21:01 • 19.04.24 Խաղաղապահների՝ Արցախից դուրս գալը կարող է փոխկապակցված լինել Իրան-Իսրայել լարվածության հետ. Ստեփան Դանիելյան
- 15:42 • 19.04.24 «Թող ինքը մենակ ուրախանա». քաղաքացիները՝ Փաշինյանի՝ Ադրբեջանի հետ հարևանություն անելու խոսքերի մասին
- 15:26 • 19.04.24 Evocabank-ը հրավիրում է CCF-ի իր տաղավար՝ ծանոթանալու իր թիմին և ազատ աշխատատեղերին
- 14:33 • 18.04.24 Մարդը, կոռուպցիայի ակունքին նստած, ասում է շուտ արա, գնա, որ մենք մեր գործն անենք. Փաշինյան
- 14:33 • 18.04.24 Մեր մտածածն այն է, որ ասեք՝ վայ, ինչ լավ է, որ 50 մետր այն կողմ Ադրբեջանն է․ Փաշինյանը՝ Կիրանցում
- 14:16 • 18.04.24 Սահմանին անցակետ կլինի․ կուզե՞ք կշփվեք, չեք ուզի՝ ոչ էլ կշփվեք․ Փաշինյանը՝ բերքաբերցիներին
- 20:41 • 17.04.24 ՀՀ ոչ խելացի իշխանության դեպքում Իրանը պոտենցիալ հնարավորությունից պոտենցիալ վտանգի կարող է վերածվել․ Կարեն Բեքարյան
- 17:44 • 17.04.24 Պետական քաղաքականությունն ուղղված է տնտեսությունը վերջնականապես փլուզելուն․ քննարկում՝ «Անվտանգություն և տնտեսական զարգացում» թեմայով
- 17:02 • 16.04.24 Հայաստանի ամենամեծ ուսանողական կառույցը՝ ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդը, տոնում է հիմնադրման 30-ամյակը
- 16:13 • 16.04.24 ԱրարատԲանկի հովանավորությամբ Մատենադարանի ձեռագրերի կենսաբանական հետազոտությունների լաբորատորիան կարդիականացվի ու կվերազինվի․ հուշագիրն արդեն ստորագրված է
- 21:23 • 15.04.24 Կայացել է «Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիայի ցուցադրությունը և տրվել է հայկական ամենախոշոր մեդիապլատֆորմի մեկնարկը
- 20:50 • 15.04.24 Նարեկ Սամսոնյանն ու Վազգեն Սաղաթելյանը խղճի բանտարկյալ են, քրեական օրենսգիրք չեն խախտել. Ռաֆայել Իշխանյան
Ամենից շատ կարդացված նյութեր Այսօր Երեկ Շաբաթվա
-
Քաղաքականություն 11:33 • 25/04 Ադրբեջանից Նախիջևան կապը պետք է ապահովվի միջազգային վերահսկողության և անվտանգության մեխանիզմով. եթե Հայաստանը դեմ է ՌԴ սահմանապահներին, թող բացահայտ ասի. Ալիև «Եթե հիմա ինչ-ինչ պատճառներով Հայաստանը չի ուզում, որ դա լինի ՌԴ սահմանապահ ծառայությունը, թող բացահայտ ասի։ Բայց կրկնում եմ՝ իրենք են ստորագրել ու պետք է հարգեն իրենց ստորագրությունը», - նշել է նա։
-
Քաղաքականություն 14:39 • 25/04 Ուժերը մեզ վրա է պատո՞ւմ, թե չեն ընկալում ՀՀ-ն որպես անկախ պետություն, թող հարցումը գա, տեսնենք՝ ինչ են գրել․ Սիմոնյանը՝ Մատվիենկոյի հարցման մասին «Իրենց ընկալման մեջ մենք մինչև օրս մնացել ենք ծայրագավառ։ Իմ տեքստի մեջ կար միջացառման անվանումը, դեռ մի բան էլ անօրինական բառը հանել եմ իրենց համար։ Ես վերահաստատում եմ, որ բոլոր երկրներն ունեն իրենց տարածքները, ի՞նչն է իրենց նյարդայնացրել»,- ասաց Սիմոնյանը։
-
Քաղաքականություն 14:45 • 25/04 ՌԴ ԱԳՆ-ն մեկնաբանել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև առաջին սահմանային սյան տեղադրումը «Հաստատում ենք մեր պատրաստակամությունը՝ շարունակելու խորհրդատվական օգնություն տրամադրել կողմերին սահմանազատման հարցում՝ Ռուսաստանի, Ադրբեջանի և Հայաստանի ղեկավարների միջև եռակողմ պայմանավորվածությունների հիման վրա»,- ասել է Զախարովան։
-
Իրավունք 13:21 • 25/04 «Ծիծեռնակաբերդ»-ում Աննա Հակոբյանի և դստեր դեպքով քննչականում քրեական վարույթ է նախաձեռնվել Ապրիլի 24ին վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի տիկնոջ՝ Աննա Հակոբյանի և նրա դուստեր կողմից «Ծիծեռնակաբերդի» հուշահամալիրի անմար կրակին մոտենալու ժամանակ մի խումբ անձանց կողմից առերևույթ ատելության, խտրականության, անհա
-
Տնտեսություն 16:13 • 25/04 Հայաստանը կարող է ադրբեջանական գազ ստանալ. ձեռնտու կլինի Հայաստանի տարածքով գազատար կառուցել դեպի Նախիջևան. Ալիև «Պոտենցիալ կերպով Հայաստանը նաև կարող է լինել ադրբեջանական գազի ստացող՝ հատկապես հաշվի առնելով Վրաստանին մատակարարվող գազի խիստ արտոնյալ գինը։ Եվ հարևանության տեսանկյունից, ենթակառուցվածքների տեսակետից, իհարկե, բնական կլիներ ունենալ նման համագործակցություն»,- ասել է...
-
Ժամանց 15:32 • 25/04 Ալեքսանդր Մասլյակովը 58 տարվա աշխատանքից հետո հեռանում է КВН-ից՝ թոքերում ուռուցքի պատճառով Լրատվամիջոցներում արդեն տեղեկություն է տարածվել, որ Մասլյակովին փոխարինելու է Դմիտրի Խրուստալյովը։ Սակայն հաղորդավարի որդին հերքում է այս տեղեկությունը: Նրա խոսքով՝ խոսքը ժամանակավոր փոխարինողի մասին է։
-
Քաղաքականություն 14:23 • 25/04 Ինչպե՞ս կհրամայեք ՀԱՊԿ-ին գործել այն դեպքերում, երբ հենց ՀՀ ղեկավարությունն է որոշել բնակավայրերն Ադրբեջանին տալ. այստեղ է՞լ է ՀԱՊԿ-ը մեղավոր. Զախարովա ՀՀ ղեկավարությունն ինքն է խոստովանում, որ սահմանազատման շուրջ բանակցությունների շրջանակում պետք է հստակեցնել սահմանը և նաև խոստովանում է, որ պետք է լուծվեն վիճելի տարածքների, անկլավների հետ կապված հարցերը: Եվ ուրեմն ինչպե՞ս կհրամայեք ՀԱՊԿ-ին գործել այն դեպքերում, երբ հենց ՀՀ...
-
Քաղաքականություն 13:32 • 25/04 ԱՄՆ-ն գաղտնի Ուկրաինա է ուղարկել 100-ից ավելի հեռահար ATACMS հրթիռ. ՌԴ-ն արձագանքել է Միացյալ Նահանգները գաղտնի Ուկրաինա է ուղարկել հեռահար ATACMS հրթիռներ։ Ավելին, ուկրաինական ուժերն արդեն հաջողությամբ կիրառել են դրանք՝ հարվածներ հասցնելով Ղրիմի օդանավակայանին, իսկ Ուկրաինայի հարավարևելքում՝ ռուսական զո
-
Քաղաքականություն 20:16 • 25/04 Ռուբեն Վարդանյանն ընդհատել է հացադուլը. նրան թույլ են տվել խոսել ընտանիքի հետ Հացադուլը նա սկսել է 2024 թ. ապրիլի 5-ին, որը հաջորդել է միջազգային իրավական չափանիշներին համապատասխան՝ ժամանակին, արդար ու թափանցիկ դատավարություն ապահովելու վերաբերյալ Վարդանյանի դիմումներին, որոնք անընդհատ մերժվել են:
-
Իրադարձային 12:39 • 25/04 Քաղաքացիները փակել են Երևան-Սևան և Երևան-Մեղրի ավտոճանապարհները Երևան-Մեղրի ավտոճանապարհը փակած քաղաքացիների հետ են նաև պատգամավորներ Արթուր Սարգսյանը և Աղվան Վարդանյանը, իսկ Երևան-Սևան ճանապարհը փակած քաղաքացիների հետ՝ ԱԺ «Հայաստան» խմբակցության պատգամավորներ Արման Ղազարյանը և Մհեր Սահակյանը։
-
Քաղաքականություն 12:25 • 25/04 Հայաստանը «պետք է» փոխի Սահմանադրությունը, Արարատով զինանշանը. Հայաստանում շատ սարեր կան, թող ընտրեն մեկ ուրիշը. Ալիև Հայաստանի Սահմանադրությունը հղում է պարունակում Անկախության հռչակագրին, որտեղ ասվում է, որ Լեռնային Ղարաբաղը Հայաստանի մաս է. ինչպե՞ս կարող ենք խաղաղության պայմանագիր կնքել, եթե ՀՀ Սահմանադրության մեջ նման կետ կա. հարց է հղել Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը:
-
Մամուլի տեսություն 07:42 • 25/04 Հանիրավի տուգանք գրելու համար պարեկային ծառայութան ղեկավարը պարտվել է դատարանում. «Ժողովուրդ» «Ժողովուրդ» օրաթերթին հայտնի դարձավ, որ 2023 թվականի նոյեմբերի 23-ին ՀՀ վարչական դատարան է դիմել Մուսայել Անանյանը՝ ընդդեմ ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայության պետ, ոստիկանության պետի տեղակալ Արթուր Խուդինյանի:
-
Քաղաքականություն 11:33 • 25/04 Ադրբեջանից Նախիջևան կապը պետք է ապահովվի միջազգային վերահսկողության և անվտանգության մեխանիզմով. եթե Հայաստանը դեմ է ՌԴ սահմանապահներին, թող բացահայտ ասի. Ալիև «Եթե հիմա ինչ-ինչ պատճառներով Հայաստանը չի ուզում, որ դա լինի ՌԴ սահմանապահ ծառայությունը, թող բացահայտ ասի։ Բայց կրկնում եմ՝ իրենք են ստորագրել ու պետք է հարգեն իրենց ստորագրությունը», - նշել է նա։
-
Քաղաքականություն 14:39 • 25/04 Ուժերը մեզ վրա է պատո՞ւմ, թե չեն ընկալում ՀՀ-ն որպես անկախ պետություն, թող հարցումը գա, տեսնենք՝ ինչ են գրել․ Սիմոնյանը՝ Մատվիենկոյի հարցման մասին «Իրենց ընկալման մեջ մենք մինչև օրս մնացել ենք ծայրագավառ։ Իմ տեքստի մեջ կար միջացառման անվանումը, դեռ մի բան էլ անօրինական բառը հանել եմ իրենց համար։ Ես վերահաստատում եմ, որ բոլոր երկրներն ունեն իրենց տարածքները, ի՞նչն է իրենց նյարդայնացրել»,- ասաց Սիմոնյանը։
-
Քաղաքականություն 14:45 • 25/04 ՌԴ ԱԳՆ-ն մեկնաբանել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև առաջին սահմանային սյան տեղադրումը «Հաստատում ենք մեր պատրաստակամությունը՝ շարունակելու խորհրդատվական օգնություն տրամադրել կողմերին սահմանազատման հարցում՝ Ռուսաստանի, Ադրբեջանի և Հայաստանի ղեկավարների միջև եռակողմ պայմանավորվածությունների հիման վրա»,- ասել է Զախարովան։
-
Իրավունք 13:21 • 25/04 «Ծիծեռնակաբերդ»-ում Աննա Հակոբյանի և դստեր դեպքով քննչականում քրեական վարույթ է նախաձեռնվել Ապրիլի 24ին վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի տիկնոջ՝ Աննա Հակոբյանի և նրա դուստեր կողմից «Ծիծեռնակաբերդի» հուշահամալիրի անմար կրակին մոտենալու ժամանակ մի խումբ անձանց կողմից առերևույթ ատելության, խտրականության, անհա
-
Քաղաքականություն 11:07 • 25/04 Սահմանազատումը Տավուշից սկսելը եղել է մեր առաջարկը. պետական սահմանի մոտ 10-12 կմ-ն արդեն կարելի է սահմանազատված համարել. Ալիև Սահմանազատումը և խաղաղության պայմանագիրը երկու առանձին հարց է, կարծում եմ՝ սխալ կլինի դրանք միավորել մեկի մեջ ու մեկը մյուսից կախման մեջ դնել. այս մասին ասել է Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը՝ ընդգծելով, որ սահմանազատումը չափազանց բարդ և երկարատև գործընթաց է:
-
Տնտեսություն 16:13 • 25/04 Հայաստանը կարող է ադրբեջանական գազ ստանալ. ձեռնտու կլինի Հայաստանի տարածքով գազատար կառուցել դեպի Նախիջևան. Ալիև «Պոտենցիալ կերպով Հայաստանը նաև կարող է լինել ադրբեջանական գազի ստացող՝ հատկապես հաշվի առնելով Վրաստանին մատակարարվող գազի խիստ արտոնյալ գինը։ Եվ հարևանության տեսանկյունից, ենթակառուցվածքների տեսակետից, իհարկե, բնական կլիներ ունենալ նման համագործակցություն»,- ասել է...
-
Մամուլի տեսություն 09:19 • 25/04 Տարածվել է, կարդացվել է, ուրեմն բավարար է․ ԵԿՄ Վանաձորի ղեկավարը՝ ՀՀ օկուպացված տարածքներից ադրբեջանական ուժերի դուրսբերման մասին հայտարարությունը հեռացնելու մասին. «Հրապարակ» ԵԿՄ Վանաձորի ղեկավար Զավեն Էվոյանին հարցրինք՝ ինչո՞ւ, ո՞ւմ հորդորով են «զադնի դրել»: Նա ասաց, թե տեղյակ չէ. «Հեսա շլագբաումն եմ բացում, մտնեմ, հասկանամ` կզանգեմ»: Իսկ կո՞ղմ եք Տավուշում ընթացող գործընթացներին․ «Ոչ»:
-
Ժամանց 15:32 • 25/04 Ալեքսանդր Մասլյակովը 58 տարվա աշխատանքից հետո հեռանում է КВН-ից՝ թոքերում ուռուցքի պատճառով Լրատվամիջոցներում արդեն տեղեկություն է տարածվել, որ Մասլյակովին փոխարինելու է Դմիտրի Խրուստալյովը։ Սակայն հաղորդավարի որդին հերքում է այս տեղեկությունը: Նրա խոսքով՝ խոսքը ժամանակավոր փոխարինողի մասին է։
-
Քաղաքականություն 14:23 • 25/04 Ինչպե՞ս կհրամայեք ՀԱՊԿ-ին գործել այն դեպքերում, երբ հենց ՀՀ ղեկավարությունն է որոշել բնակավայրերն Ադրբեջանին տալ. այստեղ է՞լ է ՀԱՊԿ-ը մեղավոր. Զախարովա ՀՀ ղեկավարությունն ինքն է խոստովանում, որ սահմանազատման շուրջ բանակցությունների շրջանակում պետք է հստակեցնել սահմանը և նաև խոստովանում է, որ պետք է լուծվեն վիճելի տարածքների, անկլավների հետ կապված հարցերը: Եվ ուրեմն ինչպե՞ս կհրամայեք ՀԱՊԿ-ին գործել այն դեպքերում, երբ հենց ՀՀ...
-
Քաղաքականություն 13:32 • 25/04 ԱՄՆ-ն գաղտնի Ուկրաինա է ուղարկել 100-ից ավելի հեռահար ATACMS հրթիռ. ՌԴ-ն արձագանքել է Միացյալ Նահանգները գաղտնի Ուկրաինա է ուղարկել հեռահար ATACMS հրթիռներ։ Ավելին, ուկրաինական ուժերն արդեն հաջողությամբ կիրառել են դրանք՝ հարվածներ հասցնելով Ղրիմի օդանավակայանին, իսկ Ուկրաինայի հարավարևելքում՝ ռուսական զո
-
Իրադարձային 11:05 • 25/04 Պարզվում է՝ իրականում ավելի մեծ տարածք են տալիս Ադրբեջանին, քան մեզ ցույց են տվել. կիրանցի Հիմա այնպիսի իրավիճակ է, որ չգիտենք ոչինչ, քանի որ մեզ ցույց են տալիս մի ուրիշ սահման, հետո ներկայացնում են մեկ ուրիշ սահման, ըստ որի իրենց գծած սահմանը գյուղի ներքևի հատվածով պետք է անցնի: Ստացվում է՝ նախատեսածից ու իրենց ներկայացրածից ավելի մեծ սահմաններ են պատրաստվում տալ Ադրբեջանին:
-
Ժամանց 15:00 • 21/04 Հնդկաստանում զույգը որոշել է 24 մլն դոլար կարողությունը նվիրաբերել և դառնալ ողորմության հաշվին ապրող վանական Բհանդարի ամուսիններն արդեն երդվել է զուսպ կյանքով ապրել: Նրանք սկսել են իրենց ունեցվածքը բաժանել փետրվարին, երբ մասնակցել են չորս կիլոմետրանոց երթի, որի ընթացքում նրանք նվիրեցին ամեն ինչ՝ փողից մինչև բջջային հեռախոսներ և նույնիսկ օդորակիչներ:
-
Քաղաքականություն 16:20 • 24/04 Չէի պատկերացնի, որ մի օր կուրախանանք, որ մեր երկրի ղեկավարը օգտագործել է Հայոց ցեղաuպանnւթյուն եզրույթը․ Սուրեն Մանուկյան Բացի այդ, աննախադեպ բան է տեղի ունեցել՝ Թուրքիայի նախագահը ուղղակիորեն հղում է կատարել Հայաստանի ղեկավարին, նման պրակտիկա չի եղել։ Իր երեկվա հարցազրույցում նա ասել է՝ նոր աշխարհ է կառուցվում և Փաշինյանը դա հասկանում է։
-
Իրադարձային 18:46 • 23/04 Լեռնային Ղարաբաղից Հակարիի կամրջով Հայաստան եկած ռուս խաղաղապահներն այսօր վերադարձել են Լեռնային Ղարաբաղ (տեսանյութ) Ըստ դրա՝ խաղաղապահ զորախմբի մի խումբ զինծառայողներ ուղևորվել էին Գորիսի և Սիսիանի ժամանակավոր տեղակայման վայրեր դրանց փակման աշխատանքները կազմակերպելու համար:
-
Տնտեսություն 09:52 • 24/04 «Մաքուր երկաթի գործարան»-ը ճգնաժամային վիճակում է․ Զանգեզուրի կոմբինատը դադարեցրել է մոլիբդենի մատակարարումը․ Hetq.am Տարիներ շարունակ գործարանի հումքի հիմնական մատակարար «Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատ» ՓԲԸ-ն դադարեցրել է մոլիբդենի մատակարարումը գործարանին։ Գործարանը մատնվել է պարապուրդի:
-
Իրադարձային 13:49 • 24/04 Աննա Հակոբյանին Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում դիմավորել են «Նիկոլ ցեղասպան» վանկարկություններով (տեսանյութ) Նրան հաջողվել է ծաղիկներ դնել անմար կրակի մոտ միայն ոստիկանների միջամտությունից հետո։ Թիկնապահի առաջարկին՝ հեռանալ, նա պատասխանեց մերժումով՝ հասկացնելով, որ միայն ծաղիկներ դնելուց հետո է լքելու հուշահամալիրը:
-
Իրադարձային 16:29 • 19/04 Հնդիկ ուսանողները ահազանգում են՝ «Հայբուսակը» չի թողնում մասնակցել պետական ավարտական քննություններին. Hetq.am 360 ուսանողից նախաթեստը հաղթահարել է միայն 140-ը։ Քննությունը հաջող անցնելու համար պետք էր 30 բալից հավաքել ամենաքիչը 15 բալ։ Քննությունը ձախողածներին առաջարկել են վճարովի կուրսեր անցնել։
-
Քաղաքականություն 17:16 • 19/04 Առաջին անգամ Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև, 4 գյուղի հատվածում, գոյություն կունենա սահմանազատված պետական սահման. վարչապետի աշխատակազմ Հայտարարությունը նշանակում է, որ երկու հանձնաժողովները քարտեզի վրա վերարտադրել են վերը նշված գյուղերի միջև Խորհրդային Միության ժամանակներում գոյություն ունեցած սահմանները,
-
Իրադարձային 22:30 • 19/04 Բաղանիսի և Ոսկեպարի բնակիչներն փակել են Հայաստան-Վրաստան միջպետական ճանապարհի Բաղանիս-Նոյեմբերյան հատվածը Համայնքների բնակիչներն այսպիսով իրենց անհամաձայնությունն են հայտնում այսօր սահմանազատման հանձնաժողովների հանդիպման արդյունքներով հրապարակած սահմանազատման մասին տեղեկությանը։
-
Մամուլի տեսություն 07:42 • 25/04 Հանիրավի տուգանք գրելու համար պարեկային ծառայութան ղեկավարը պարտվել է դատարանում. «Ժողովուրդ» «Ժողովուրդ» օրաթերթին հայտնի դարձավ, որ 2023 թվականի նոյեմբերի 23-ին ՀՀ վարչական դատարան է դիմել Մուսայել Անանյանը՝ ընդդեմ ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության պարեկային ծառայության պետ, ոստիկանության պետի տեղակալ Արթուր Խուդինյանի:
Տնտեսություն
-
16:02 • 25.04.24 ԶՊՄԿ-ն զիջել է դիրքերը խոշոր հարկատուների ցուցակում
Սպորտ
-
23:32 • 25.04.24 Նարեկ Մանասյանը հաղթել է Ադրբեջանը ներկայացնող բռնցքամարտիկին
-
21:09 • 25.04.24 Բարեղամ Հարությունյանը դուրս եկավ Եվրոպայի առաջնության եզրափակիչ
-
19:31 • 25.04.24 Անի Հովսեփյանը` բռնցքամարտի Եվրոպայի առաջնության բրոնզե մեդալակիր