«Ստեղծագործական Հայաստանի» վերջին ուղերձը՝ Հայաստանը չի կարող գնալ մտքին հակառակ ուղղությամբ

18:22 • 16.02.18



«Ստեղծագործական Հայաստան» մեդիանախագիծը ներկայացնում է իր վերջին՝ 100-րդ հարցազրույցը՝ այն եզրափակելու պատիվը վերապահելով մեդիագործիչներին: Սա ամենևին էլ գործընկերային համերաշխության ցույց չէ. մեդիան է հասարակական  և պետական ենթակառուցվածքները միմյանց հետ հաղորդակցող և արժեքներ նյութականացնող այն ինստիտուտը, որը կոչված է աշխատել տեղեկատվական ընտրանու հետ և ստեղծել հայկական տվյալների նոր հոսքեր: Իսկ մեր հարցախույզը ցույց տվեց, որ չնայած հետևողական փոշիացմանը, Հայաստանում դեռ կա նոր ժամանակն ընկալող և կարդացող տեղեկատվական ընտրանի: Կա մտավոր ընտրախավ, որն ունի ժամանակակից գիտելիքգեղագիտական հակակշիռներ, գաղափարներ, կամք և կարող է ստեղծել քաղաքական նոր գիտակցություն, նոր վարք, իրավունք և բարոյականություն: Այսօր երկրների անվտանգության առաջին երաշխիքը մտավոր կապիտալի ինդեքսն է, որը վերածվում է ուղեղային գործուն կենտրոնների՝ սպասարկելով պետական և հանրային ինստիտուտները:

Իսկ Հայաստանում՝ ինչպես Հայաստանում. 30 տարի խրամատի մեջ խրված 18-20 տարեկան զինվոր ունեցող երկիրը շարունակում է պետական կառավարման համակարգերը զմռսել բարոյապես և ֆիզիկապես մաշված, արդեն մի քանի անգամ տարած ու հետ բերած հին գվարդիայով: Մեր երեխաներին խրամատից կարող է հանել բացառապես մտավոր ընտրախավը, որը կառավարման համակարգում կփորի սեփական խրամատը և մահապարտի պես  կտրվի ավգյան ախոռները մաքրելու սուրբ գործին:

Եվ ուրեմն՝ «Ստեղծագործական Հայաստանի» վերջին ուղերձը՝ Հայաստանը չի կարող գնալ մտքին հակառակ ուղղությամբ: Եղել են ու կլինեն նրա այն որդիները, որ կարող են իրենց ուսերի վրա դնելով, բարձրացնել առասպելական այս երկիրը: Ի գործ:

1.Ինչպե՞ս եք գնահատում Ձեր մասնագիտական ոլորտում տարվող պետական քաղաքականությունը (արդյունավետությունը գնահատել 10-ը բալանոց համակարգով):

Զարուհի Մեջլումյան (Լրագրող, իրավաբան, լրագրության դասախոս)-Մասնագիտությամբ լրագրող և իրավաբան եմ, Աստծո հաջողությամբ՝ 2018-ին կդառնամ նաև փաստաբան: Ճիշտն ասած, ոչ միայն լրագրության ու իրավագիտության ոլորտում եմ պատկերացնում պետական քաղաքականությունը, այլև՝ մասնագիտական կրթության բոլոր ոլորտներում: Նշաձողերի բարձրացումը, առաջադեմ գիտական մտքի մաս կազմելը, համընթաց քայլելը. ահա նաև այս կերպ եմ պատկերացնում այդ քաղաքականությունը:

Բայց մասնագիտական որակներից զատ, հավասարաչափ կարևոր է քաղաքացու, մարդու տեսակի կոնցեպտի ձևավորումը, թե ինչպիսի իրավաբան-մարդ-քաղաքացի, լրագրող-մարդ-քաղաքացի կամ բժիշկ-մարդ-քաղաքացի ենք ցանկանում ունենալ, ասենք, 20 տարի անց: Ինքնուրույն մտածո՞ղ, սեփական համոզմունք ունեցո՞ղ, սկզբունքայի՞ն, ազնի՞վ, թե՞ հեշտ կառավարվող գորշ զանգված, որի մոլուցքը միայն գումար աշխատելն է, ու կարևոր չէ այն աշխատելու եղանակը: Նյութականացված աշխարհում նշածս առաջին խումբ որակները, ցավոք, մղվել են երկրորդ պլան: Մոտիվացիան շատ հաճախ կլորիկ գումար աշխատելու շրջանակից դուրս չի գալիս: Ինքս դասավանդում եմ Սլավոնական համալսարանում, անկեղծ ուրախանում եմ, երբ 18-20 տարեկան երիտասարդները մոտիվացված են գալիս դասի նաև ոչ նյութական, այլ գաղափարական՝ ինչ-որ բան մեր՝ բոլորի կյանքում դեպի լավը փոխելու մղումով:  

Գագիկ Սիմոնյան (ОРТ հեռուստատեսություն, վավերագրական ֆիլմերի հեղինակ և ռեժիսոր)-Իմ ժամանակի դպրոցական գնահատականով՝ 2:

Աստղիկ  Ղազարյան (հեռուստամեկնաբան)- Քանի որ սոցիոլոգիան ճշգրիտ գիտություն է, ուստի կխուսափեմ հստակ թիվ նշել, բայց փաստն այն է, որ մեր ոլորտում տարվող քաղաքականության արդյունավետության սանդղակը միջինից ցածր է:

Արտակ Վարդանյան (Հեռուստալրագրող և մեկնաբան, ՊԱՄԳ)- Դժվար է գնահատական տալ: Մեդիան երկրի տնտեսության պատկերն է: Որքան տնտեսական աճ ունենում ենք ամեն տարի, նույնքան իմ գնահատականն է: Մեդիան ֆինանսական ներդրումներ են: 

2. Որո՞նք են Ձեր մասնագիտական դաշտի ամենակենսական խնդիրները, որոնք խոչընդոտում են ստեղծարարությանը, և դրանց հրատապ լուծումը կարող է բեկումնային դառնալ ոլորտի առաջխաղացման համար:



Զարուհի Մեջլումյան
-Կարող եմ, թերևս, խոսել լրագրության՝ մեդիա դաշտի ու իրավագիտության մասին, քանի որ լրագրությունն իմ սրտի, իրավագիտությունը՝ մտքի մասնագիտությունն եմ համարում: Երկուսի պարագայում էլ գործիքը՝ միջոցը նույնն է՝ փաստը: Չկա փաստ` չկա ժուռնալիստիկա, չկա փաստ` չկա իրավաբանություն: Գրագետ, փաստարկված ժուռնալիստիկան, նույնպիսի դատական պաշտպանությունն, օրինակ, կարող են շատ բան փոխել հասարակական կյանքում: Նվազագույնը, որ կարելի է փոխել գրագետ, փաստարկված ժուռնալիստիկայով, տարիներով արմատավորված կարծրատիպերի փոփոխությունն է այս կամ այն հարցերի շուրջ: Իսկ նույնպիսի հետևողական, գրագետ, ապացույցներով հարուստ իրավաբանությունը կարող է մարդկային ճակատագրեր փրկել անարդարությունից:

Իրավագիտության բնագավառում, օրինակ, ժողովրդավարական, իրավական պետություններում վաղուց կիրառվում են գիտական այնպիսի մեթոդներ, որոնք մեզ դեռ հասու չեն: Մենք դեռ ցուցմունքների արժանահավատություն ենք գնահատում մեծ հաշվով: Այնինչ, քրեական արդարադատության ոլորտում գիտական շրջանակները հարյուր տարուց ավելի առողջ կասկածամտությամբ են վերաբերվում ցուցմունքների արժանահավատությանն առհասարակ:

Այսօր արդեն մեկ գենետիկական նմուշի առկայությամբ զարգացած երկրներում գրեթե զրոյից կասկածյալ են ստեղծում: Կարող է գիտությունը պատասխանել այնպիսի բարդ հարցերի, թե ինչպիսին են կասկածյալի աչքերի ձևն ու գույնը, մազերն ու գույնը, մարդու հասակը, մաշկի գույնը, քթի, բերանի ձևը, դիմագծերն ամբողջությամբ: Այսօր անգամ հոտով զարգացած արտերկրում նանոտեխնոլոգիաների զարգացման շնորհիվ կարող են անձին նույնականացնել:

Մեզանում գիտականությունը քիչ տեղ է զբաղեցնում, դեռ ցուցմունքների թագուհին ընկալվում է ինքնախոստովանությունը, ինչպես ընդունված էր համարել դեռևս նախորդ դարասկզբից՝ Խորհրդային կարգերի հաստատումից հետո: Դեռ պատժողական քաղաքականության պտուղներ քաղողներն ենք, իսկ վերականգնողական արդարադատության սաղմերը նոր-նոր են գցվում: Թեպետ դատաիրավական ոլորտի քառափուլ բարեփոխումների շրջան ենք անցնում արդեն 26 տարի, ունենք բավականին լավ օրենսդրություն, նախադեպային իրավունք ենք զարգացրել, այդուհանդերձ դեռ դատական համակարգը շարունակում է անսխալական մնալ՝ չընդունելով, որ հնարավոր են դատական՝ ճակատագրեր արժեցած սխալներ: Դեռ աշխատում են ուժեղ կարծրատիպեր, որոնք արմատավորվել են պատժողական տարիներից: Մինչդեռ իրավական շատ պետություններում, որոնք անգամ 250 տարեկան դատարաններ ունեն, ընդունում են դատարանի՝ սխալվելու հավանականությունը: Արդյունքում՝ անգամ 30 տարի անց, քրեական գործեր են վերանայվում, քաղաքացիներ են ճանաչվում անմեղ՝ շնորհիվ գիտական նոր ապացույցների: Մարդիկ են, որոնց հասարակությունը սխալմամբ երկար տարիներ համարել է հանցագործ: Իսկ մեր 26 տարեկան դատարանը դեռ ասում է՝ չի կարող պատահել:  

Գագիկ Սիմոնյան-Միջակություններն են խանգարում և տգետ, ծառայամիտ «նաչալնիկները». վերացրեք նրանց և ամեն ինչ լավ կլինի:

Աստղիկ Ղազարյան- Խնդիրները շատ են, բայց թվեմ ամենակենսականները.

1) ազատության պակասը

2) պետական ինստիտուտների  տեղեկատվության անհասանելիությունը, (թվում է, թե մենք լող ենք տալիս տեղեկատվական օվկիանոսում, բայց իրականում Հայաստանի գլխավոր տեղեկատվական խողովակները փակ են): 

3) ստեղծագործ, կրեատիվ մարդու նկատմամբ անհանդուրժողականությունը՝ հին ռելսից դուրս ոչ մի նորույթ: Ցավալի է արձանագրել, որ հեռուստատեսությունը շրջանցում է տեխնոլոգիական բումը: Մասնավորապես՝ տվյալների լրագրության նկատմամբ անտարբեր է հեռուստատեսությունը, այնինչ տեղեկատվության վիզուալացման նոր գործիքներով առաջինը հենց հեռուստատեսությունը պետք է աշխատեր՝ հրաժարվելով «խոսող գլուխներից»:

4) հեռուստալրատվականները թողարկում են հին, ժամկետանց արտադրանք և իրենց օպերատիվությամբ զիջում են տեղեկատվական մյուս ռեսուրսներին: Վերահսկելիությունը թույլ չի տալիս, որ նրանք ուղիղ եթերի ռեժիմում ներկայացնեն իրադարձությունները: Եվ կամք չկա այդ բացը լրացնել գոնե վերլուծական հաղորդումներով. եթե այստեղ և հիմա «ինչ»-ը չես ներկայացվում, պարտավոր ես պատասխանել գոնե «ինչու» կամ «ինչպես» հարցերին:

5) ֆինանսներ խնայելու պատճառով գերադասում են պահել փոքր աշխատակազմեր, որոնք ի վիճակի չեն  համապատասխան որակ և լրատվական աշխարհագրություն ապահովել, այստեղից էլ գոյանում է մեծ թվով տեսաավազակությունը:

Հեռուստալրատվականները դարձել են  միջազգային լրահոսի պատանդը՝ թխելով այս կամ այն հեղինակավոր լրատվամիջոցի լուրերը և հաշիվ չտալով իրենց, որ նրանք սպասարկում են տարբեր միջազգային ուժի կենտրոնների կոնկրետ շահեր և ամբիցիաներ: 

Այսպես, տասնյակներով կարելի է թվել ամենակենսական խնդիրները: Ընդհանուր առմամբ տպավորություն է, որ բարձրորակ աշխատանքի պահանջարկը և մոտիվացիան չկա:

Արտակ Վարդանյան- 21- րդ դարում այլևս ոչինչ: Միայն TV մարդիկ այլևս խանդավառված չեն, պակասում է հեռուստատեսության մարդու էմոցիաները, հավեսը և աշխատասիրությունը: Չկա կիրք և հավես ստեղծագործելու համար: Բայց ցանկության դեպքում միշտ համախոհներ և քեզ նմաններ գտնում ես:

3.Համաձա՞յն եք այն մտքի հետ, որ մասնագիտական ցանկացած համայնք պատասխանատու է իր դաշտում կատարվածի համար: Ձեր կարծիքով՝ մեզանում ինչո՞ւ չեն ձևավորվում մասնագիտական պատասխանատու և գործուն ընտրախավեր (էլիտաներ), և ինչո՞ւ են մասնագիտական խնդիրները հիմնականում փոշիանում և այլասերվում սիրողական քննարկումներում:

Զարուհի Մեջլումյան
-Համաձայն եմ, քանի որ մեր մասնագիտական գործունեության թե՛ դրական արդյունքի ու թե՛ բացասական հետևանքի համար մենք ենք պատասխանատու: Հիշում եմ՝ երբ նոր էին ձերբակալել «Հաց բերող» Արթուր Սարգսյանին, գտա նրա եղբոր հեռախոսահամարը, զանգահարեցի, ներկայացա որպես լրագրող, ասացի՝ ուզում եմ հանդիպել իրեն հարցազրույցի համար: Պատասխանեց՝ անունդ լրագրող չի՞, ասացի՝ կներեք, բայց անունս Զարուհի է: Պատասխանեց, որ լրագրողները գրում են այն, ինչ զրուցակիցը չի ասել, դրանով փչացնում են ամեն բան: Հետո, իհարկե, ինձ ուղղորդեց դեպի Վերնիսաժ՝ մտածելով, որ չեմ գնա, չեմ գտնի Արթուրի փայտագործ ընկերներին: Գնացի, գտա, արվեց ռեպորտաժը: Դրանից հետո նոր Արթուր Սարգսյանի եղբայրը ցանկություն հայտնեց հանդիպել ինձ հետ: Այսինքն՝ խնդիրը վստահության մեջ է: Եթե կա մասնագիտամարդկային վստահություն, ուրեմն հասարակությունը կշահի: Դա ծնվում է անհատական պատասխանատվությունից, ձևավորվում է հաճախ տարիների ընթացքում, հազվադեպ նաև կարճատև գործունեության ժամանակ:

Մասնագիտական էլիտա, մասնագիտական քննարկումներ ինչու մեծ իմաստով չեն ձևավորվում: Պատասխանը շատ բարդ է, թերևս սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ասպիրանտները կարող են դիսերտացիայի թեմա դարձնել: Վախենամ, թե դիլետանտ մի բան լինի ասածս ու համալրի սիրողականության շարքերը, իսկ ես այդպես չեմ ուզում: Կայացման խնդիր կա, միգուցե: Խուսափում ենք ընդունել, որ, օրինակ, մեկ այլ լրատվամիջոց, այլ լրագրող, այլ իրավաբան կարող է մեզանից լավ անել իր գործը, հասնել հաջողության: Միգուցե պատճառն այստեղ պետք է փնտրել: Պատկերացրեք՝ եթե մասնագիտական համայնքները միավորեն ջանքերը՝ ինչ մեծ արդյունքների կարող ենք հասնել:



Գագիկ Սիմոնյան-Իհարկե, համաձայն եմ, բայց այսօր «էլիտա» ասվածն արդեն  ծիծաղելի է, իսկ մասնագիտական քննարկումները բացառապես պրոֆեսիոնալների գործն է, ոչ թե՝ սիրողների:

Աստղիկ Ղազարյան- Միգուցե այդպես է, բայց այստեղ էլ մենք-ի կոնցեպտը մեզ շատ հեռու կտանի՝ հասցնելով համարյա այստեղ՝ «Մենք բոլորս մեղավոր ենք և ուրեմն կոնկրետ ոչ մեկը մեղավոր չէ»:

Չեմ կարծում, որ ամբողջ համայնքն է մեղավոր, որ իքս հեռուստատեսության լրատվականի մի մեկնաբան բ-փ-ի ուղղագրությունն ու ուղղախոսությունը չգիտի կամ իրեն թույլ է տալիս եթեր դուրս գալ հարսանքավորի սանրվածքով ու հանդերձանքով: Ինձ թվում է՝ ժամանակն է բոլոր երևույթների մասին խոսել հասցեական և ոչ՝ մենք-ի լղոզված դիրքերից: Կոնկրետ մեր ոլորտում սիրողական քննարկումները  շատ են այն պարզ պատճառով, որ Հայաստանում համառորեն չի ստեղծվում մեդիաքննադատությունը: Միայն պրոֆեսիոնալ և անկախ մեդիաքննադատը կարող է չափել ու գնահատել մեդիաարտադրանքը:

Արտակ Վարդանյան-Շուկան չափազանց փոքր է Ձեր ուզած հաճույքներից օգտվելու համար: 

4.Ո՞րն է մասնագիտական ամենաարժեքավոր դառը դասը, որ քաղել եք մեծ տառապանքի գնով, և ի՞նչ ելքային լուծումներ կառաջարկեք Ձեր ոլորտի մրցունակությունը բարձրացնելու և նորարար գաղափարները խթանելու ուղղությամբ:

Զարուհի Մեջլումյան
-Տարիներ շարունակ աշխատել եմ Արցախյան պատերազմի մասնակից, հետախույզ Սողոմոն Քոչարյանի քրեական գործի վրա՝ դատարանների արխիվում ուսումնասիրելով բոլոր նյութերը, հետաքննության արդյունքում հայտնաբերելով կոպիտ խախտումներ, քաղաքական կարմիր թել, ճնշում այլ պետության կողմից մեր դատաիրավական համակարգի վրա: «Պատերազմից վերադարձած հետախույզը. 20 տարի բանտում» հետաքննական տեսաֆիլմը «Հետքի» իմ գործընկերների հետ կատարած աշխատանքի հանրագումարն էր: Այն մեծ ռեզոնանս առաջացրեց, փոխեց մինչ այդ գոյություն ունեցող կարծրատիպերը բանտի մարդու հանդեպ: Հասարակությունը տեսավ իրենից խնամքով թաքցրած պատմություն՝ մարդու մասին, տեսավ, թե ինչպես են 1990-ականներին դատապարտել մարդուն՝ քաղաքական ճնշման հետևանքով: Ճիշտ է, գործի վերաբացում չհետևեց այս ամենին, Սողոմոն Քոչարյանն ազատվեց առողջության հիմքով, ազատվելուց հետո 15 օր ապրեց: Բայց դա առաջին դեպքն էր, երբ 20 տարի անց մահապատժի դատապարտված է ազատվում բանտից: Սա, անշուշտ, լրագրողական դառը դաս էր ու հաղթանակ՝ միևնույն ժամանակ:

Ես հավատում եմ, որ մենք՝ լրագրողներս, իսկապես չորրորդ իշխանությունն ենք: Շատ եմ կարդում այն լրագրողների մասին, ովքեր կոնկրետ փոփոխություններ են բերել մարդկանց կյանքում՝ իրենց լուսաբանումների շնորհիվ:

Իսկ մեծ իմաստով, ցանկացած մասնագիտություն գործիք է, այնպես ինչպես մուրճը: Օրինակ, մուրճով կարելի է տուն սարքել, բայց և բռնություն կիրառել, նայած, թե ով է կիրառողն ու որն է նրա նպատակը:

Գագիկ Սիմոնյան-Դառը դասն այն էր, որ հայկական իրականության համար իմ առաջարկները ժամանակավրեպ էին, որովհետև  մարդիկ դեռ պատրաստ չէին նորարարության: Միշտ ասել եմ և էլի կասեմ՝ նախ պետք է ստեղծել ստեղծագործական միջավայր, այնպիսի պայմաններ, որ պրոֆեսիոնալ մասնագետն ազատ  ստեղծագործի: Դրա համար ոլորտի գիտակ, հեղինակավոր մեկը պետք է կառավարի, ոչ թե գործից անտեղյակ, նշանակովի մի պաշտոնյա:

Աստղիկ Ղազարյան- Ամերիկացիները սիրում են կրկնել՝ քո ճանապարհին հայտված մարդը կա՛մ օրհնանք է, կա՛մ դաս: Երկուսն էլ արժեքավոր են: Իսկ ինչ վերաբերում է ելքային լուծումներին, ապա մեդիան չի կարող արտացոլել այնպիսի պատկեր, որն իրականում գոյություն չունի, մտացածին է: Մեդիան հենց իրականության հայելին է: Բայց սա ամենևին չի նշանակում, թե մեդիան չպիտի ճգնի փոխել այդ իրականությունը:



Արտակ Վարդանյան- Ամենասարսափելին, երբ նոր թարմ գաղափարը փոխարինվում է հին, սովետական հեռուստատեսության ինչ-որ TV տրյուկով, որը, ի դեպ, դասական տարբերակ է: Այս ամենի հետ (և ոչ միայն TV-ում) երբեք պետք չէ հաշվի նստել: Ավելի լավ է անել նորը, թարմը՝ սխալներով, քան հինը՝ շատ ճիշտ և յուղը վրան:

5. Արդյո՞ք պատրաստ եք մասնագիտական դաշտում Ձեզ թույլ տալ այնպիսի արարք, որը Ձեզ կզրկի ֆինանսական կայունությունից ու բարեկեցությունից, բայց մեծագույն օգուտ կտա Հայաստանին:

Զարուհի Մեջլումյան
-Ինձ ճանաչողները գիտեն, որ նյութական արժեքներից, բարիքներից կախվածություն չունեմ: Ի վերջո, 1992-ին ԱՄՆ-ում սկիզբ առած դատական սխալներով զբաղվող «Անմեղության շարժումը», որի մաս եմ կազմում, բոլոր աշխատանքներն անում էի Pro bono սկզբունքով, այսինքն՝ անվճար: Իսկ նոր փորձաքննությունների համար գումարները նվիրատվությունների շնորհիվ են գոյանում:

Բացի այդ, 2017-ը նշանավորվեց նրանով, որ միջազգային մրցանակ ստացա. գնահատվեց լրագրողական գործունեությունս: Մրցանակի հիմնական չափորոշիչն այն էր, որ լրագրողն, անկախ ֆինանսական դժվարություններից, հավատարիմ մնա որդեգրած սկզբունքներին: 

Գագիկ Սիմոնյան-Ոչ թե պատրաստ եմ, այլ դա արդեն ապրել եմ, բայց այսօր թողել, գնացել եմ, իսկ երկրին օգուտ տվել եմ, թե չէ՝ դուք կարող եք գնահատել:

Աստղիկ Ղազարյան-  Եթե մի չար դիպվածով կորցնեմ հումորի զգացումս, ապա  կարող եմ շատ լրջորեն պատասխանել այս հարցին: Բայց, ինչպես սիրում է կրկնել իմ  սիրելի կոլեգաներից մեկը. «Փառք Աստծո, որ հումորն ու հեգնանքը քանդում է պաթոսը»:

Արտակ Վարդանյան-Չի եղել նման իրավիճակ: Հուսամ՝ չի լինի: Բայց մինչև չապրես այդ պահը՝ անկեղծ չես լինի:

6. 2017թ. մասնագիտական դաշտում ստեղծե՞լ եք որևէ արժեք, արե՞լ եք որևէ քայլ, որը Ձեզ հպարտություն է ներշնչել: Ձեզ դո՞ւր է գալիս այն մարդը, ինչպիսին Դուք էիք 2017թ.:

Զարուհի Մեջլումյան
-Շարունակում եմ սովորել ու դասախոսել միևնույն ժամանակ: Լինել ուսանող ու դասախոս՝ հրաշալի համադրություն է: Նախորդ տարի պաշտպանել եմ մագիստրոսական թեզս: Թեման, ի դեպ, առաջին անգամ է ուսումնասիրվել Հայաստանում. «Դատական սխալներ. պատճառները, հետևանքները, ուղղման գործիքները»: Դա իմ 7 տարվա աշխատանքի արդյունքն էր, որտեղ ներկայացրել էի նաև իրավական 6 պետության փորձ ու 90 դատապարտյալների վերաբերյալ դատավճիռների ապացուցման հիմքերի ուսումնասիրություն: Ապա ընդունվել եմ Փաստաբանական դպրոց: Կարծում եմ՝ ժուռնալիստիկայի ու իրավագիտության սինթեզը արդյունավետ կլինի: Այն, ինչ փորձում եմ անել մեզ մոտ՝ «Անմեղության ծրագրի» շրջանակում, նորություն է: Ինչպես ցանկացած նոր միտք, իմ աշխատանքն էլ, բնական է, միանշանակ չի ընդունվում, քանի որ չկա արդար դատաքննության հանրային ձևավորված պահանջ: Արդար դատաքննությունը որոշ անհատների մոտ է միայն պահանջված, մասսաները հիմնականում կա՛մ պահանջում են անպատժելիություն, կա՛մ ընդհակառակը՝ վրեժխնդրություն: Իսկ արդարադատությունը բոլորովին այլ բան է:

Նկատել եմ, որ այս տարի շատ լրագրող գործընկերներ են ընդունվել իրավագիտական ֆակուլտետներ: Ուրախ եմ նրանց ընտրության համար: Կարծում եմ՝ իմ օրինակը լավ իմաստով վարակիչ է եղել: Շատ եմ կարևորում, որ լրագրողն իր ասելիքը բարձրացնում է փորձագիտական մակարդակի: Դա վստահության առաջնային գրավականն է, բայց ոչ, իհարկե, միակը: Մարդկային առումով վստահությունը պակաս կարևոր գործոն չէ: Բայց եթե դու լուսաբանում ես իրավական ոլորտ, ապա պիտի բնագավառը լավ պատկերացնես, եթե գրում ես տնտեսական թեմաներով, ապա տնտեսագետին հավասար պիտի լինեն հմտություններդ, և սա բոլոր ոլորտներին է առնչվում:

Ելնելով վերոգրյալից, ինչպես ընդունված է գրել դատական դիմումներում ու որոշումներում, պատասխանում եմ՝ այո, ինձ դուր է գալիս այն մարդը, որը եղել եմ 2017-ին: Շարունակել եմ աշխատել «Հետքի» պրոֆեսիոնալ թիմում, թիմ, որտեղ սովորելու չընդհատվող պրոցես կա, շարունակել եմ պրպտել, ուսանել իրավագիտություն: Բայց, որպես անհանգիստ ու պահանջկոտ մարդ՝ չեմ կարող բավարարվել եղածով, փոխարենը՝ մշտապես փնտրում եմ ինքնակատարելագործման նոր ձևեր:

Գագիկ Սիմոնյան-Եթե ինձ դուր գա այդ մարդը, կնշանակի՝ ես արդեն մահացել եմ: Բայց ես 2017-ին էլ, չնայած բոլոր խոչընդոտներին, զբաղված եմ եղել իմ մասնագիտական գործով՝  իրականացնելով մի շարք դոկումենտալ նախագծեր, որոնցից կուզեի առանձնացնել հատկապես  «Кто, когда и почему уехал из Армении» դոկումենտալ շարքը:

6. Աստղիկ Ղազարյան – Օրեր են եղել, որ շաբաթական մի քանի ժամ շարունակ եղել եմ ուղիղ եթերում, ամեն դեպքում, չէի ասի, որ մեծ ու արժեքավոր բան եմ ստեղծել:

Սովորաբար, ես բորշչի միջի դափնու տերևը հեռացնում եմ զգուշորեն, բայց այնուամենայնիվ, մի մեծ ու հերոսական գործ արել եմ…իմ լրատվական մենյուում երկու ճակատագրական լուր կա, մեկը՝ լավ, մյուսը՝ վատ: Լավն այն է, որ ստեղծեցի իմ ընտանիքը: Իմ ընտանիքն իմ ուժն է, իմ թուլությունը, իմ ամեն ինչը…

Վատը, որ կորցրի սիրելի  աշխատանքս: Այնպես որ, ես ավելի քան բաց եմ աշխատանքային բոլոր առաջարկների համար:



Արտակ Վարդանյան- 2017-ին Կիևի քաղաքապետարանում, ուղիղ եթերում, որը հեռարձակվում էր տասնյակ երկրների առաջին ալիքով` ստացա Ադամի մրցանակը: Լավագույն պատմություն: Ներկայացված պատմությունները նկարահանված էին վերջին տեխնոլոգիաներով, եսիմ ինչ WOW տեսախցիկներով և գունային կորեկցիաներով: Մեր աշխատանքը չուներ այդ ամենը, բայց առաջինն էր:

7.Եթե Ձեզ հնարավորություն տրվեր ուղերձ  հղել աշխարհի հայերին՝ ի՞նչ կասեիք Ձեզ տրված մեկ րոպեի ընթացքում:

Զարուհի Մեջլումյան
-Կասեմ՝ սիրելի հայեր, եկեք միասին կերտենք Իրավունքի Հայաստան:

Իրավական պետություն կառուցելու մեկ սկզբունք եմ ճանաչում ու կարևորում, այն է՝ օրենքի առջև բոլորի հավասարության գործունակությունը: Չեմ ուզում այնպես լինի, որ ում ուզեն, երբ ուզեն, ինչպես ուզեն դատապարտեն անգամ մեկ վկայությամբ, շինծու գործերով, միայն այն բանի համար, որ թիկունք ու գումար չունի կամ հակաիշխանական գաղափարներ ունի: Եվ հակառակը՝ անպատժելի մնա մեկը, ով կապեր ունի վերևներում, բայց գոյություն ունի 1000 ապացույց, որ կատարածը հակաիրավական է: Հիմա, ցավոք, նկարագրածս պատկերը իրականությունն է Հայաստանի: Ու դա է հիմնական պատճառը, որ հայը Հայաստանից դուրս է փնտրում արդար միջավայր: Արդարությունը վերացական գոյական չէ, այլ՝ շոշափելի: Դա պիտի զգա քաղաքացին պետական մարմինների հետ հարաբերվելիս, ամեն օր տրանսպորտ նստելիս, խանութ մտնելիս, դատարան դիմելիս:

Նժդեհի խոսքերը պիտի ցիտեմ. «Մի ժողովուրդ, որի որդիները հավասար չեն օրենքի ու մահվան առջև, հաղթական հայրենիք չի ունենա»:

Գագիկ Սիմոնյան-Ես կասեի՝ մի՛ վախեցեք հայ լինելուց, մի՛ վաճառեք հայրենիքը, մի՛ գողացեք, մի՛ դարձեք շան տղա, հայացե՛ք:

Աստղիկ Ղազարյան- Տես 6-րդ հարցի վերջին նախադասությունը: Աշխարհի հայերը նույնպես պետք է տեղեկանան, որ ես բաց եմ աշխատանքային բոլոր առաջարկների համար:

Արտակ Վարդանյան-Իմ բնավորության համաձայն՝ կլինեմ հակիրճ: Կասեի` ուր էլ գնացել եք, մեկ է՝ հետ եք գալու: Հայաստանն է աշխարհի կենտրոնը:


Ստեղծագործական Հայաստան մեդիանախագիծ

ՎԱՐԴուհի Սիմոնյան

Սյուզան Թոսունյան





Загрузка...

ԼՐԱՀՈՍՕրվա բոլոր նորությունները

00:04 • 24/09

Իրանում երկուշաբթին ազգային սգո օր է հայտարարվել՝ Ահվազի ահաբեկչության զոհերի հիշատակին

23:57 • 23/09

Նեյմարն իր մարզաշապիկը նվիրել է խաղադաշտ մտած երեխային (տեսանյութ)

23:49 • 23/09

«Իմ քայլը» դաշինքն ստացել է 82.70%, ԲՀԿ-ն՝ 6.43%, «Լույս» դաշինքը՝ 4.78%. ԿԸՀ-ն հրապարակում է Երևանի ավագանու ընտրությունների նախնական արդյունքները (թարմացվող)

23:29 • 23/09

Դոնալդ Թրամփը չի բացառում հանդիպումը Հասան Ռոհանիի հետ ՄԱԿ-ի Գլխավոր վեհաժողովում

23:27 • 23/09

Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովում զանգերի թիվն աննախադեպ է եղել. ԿԸՀ

23:13 • 23/09

ՀԱԹ 7/14 ընտրատեղամասում  ընտրողների շուրջ 81 տոկոսը քվեարկել է « Իմ քայլը» դաշինքի օգտին

23:04 • 23/09

Ըմբշամարտի երիտասարդական ԱԱ. Վազգեն Թևանյանը՝ ևս բրոնզե մեդալակիր

22:50 • 23/09

Հրապարակվել են երկնաքարի մակերևույթին արված առաջին պատմական լուսանկարները

22:45 • 23/09

Քվեարթերթիկի վրա նկարված սրտիկներ, քաղաքապետի՝  ավելացված նախընտրած թեկնածուներ. ինչպես են քվեաթերթիկները դարձել անվավեր» (լուսանկարներ)

22:38 • 23/09

Վրաստանի վարչապետը պարզաբանել է կանեփի աճեցման և արտահանման մասին նախաձեռնությունը

22:26 • 23/09

10/16 ընտրատեղամասում 771 ընտրողից 667-ը՝ ընտրողների 86.5 տոկոսը, ձայնը տվել է «Իմ քայլը» դաշինքին

22:11 • 23/09

Արարատի մարզում 55-ամյա տղամարդն ինքնասպան է եղել. shamshyan.com

22:02 • 23/09

«Միլանն» ու «Ատալանտան» չորոշեցին հաղթողին (տեսանյութ)

22:01 • 23/09

ԱՄՆ-ում թերթաքարային նավթի արդյունահանման ծավալների զգալի աճ է կանխատեսում 2027-2028 թվականներին

21:56 • 23/09

Ժամը 21:30-ի դրությամբ ՄԻՊ-ը ստացել է ընտրական գործընթացին վերաբերող 46 ահազանգ, ուսումնասիրել է ավելի քան 1000 հրապարակում

21:21 • 23/09

Երևանի ավագանու ընտրություններին մասնակցել է ընտրողների 43.65%-ը, ավագանու նախորդ ընտրությունների մասնակցության ցուցանիշը գերազանցվել է շուրջ 3%-ով

21:10 • 23/09

Խորհրդականը հայտնել է, թե ինչին է նվիրված լինելու Թրամփի ելույթը ՄԱԿ-ի Գլխավոր վեհաժողովում

20:59 • 23/09

«Արսենալը» երկու անպատասխան գնդակ ուղարկեց «Էվերթոնի» դարպասը, Մխիթարյանը չմասնակցեց խաղին (տեսանյութ)

20:53 • 23/09

Քվեարկության ընթացքում ստացվել են 84 իրավախախտման վերաբերյալ տեղեկություններ. Մերուժան Հակոբյան

20:52 • 23/09

Ասեղներ պարունակող ելակներն Ավստրալիայից հասել են Նոր Զելանդիայի խանութներ

20:44 • 23/09

ՔԿ տարածքային ստորաբաժանումներում ստացվել է 23 հաղորդում՝ առերևույթ ընտրախախտումների վերաբերյալ

20:41 • 23/09

Նախկինում «գազելներով» տանում էին քվեարկելու իշխանության օգտին, հիմա այդ պրակտիկան չկա, և մասնակցության առումով ավելի բնական ցուցանիշ է լինելու. քաղաքագետ

20:41 • 23/09

Նախընտրական շրջանում ամենաշատ գումարը ծախսել է «Իմ քայլը» կուսակցությունների դաշինքը, իսկ երկու ուժ ընդհանրապես գումար չեն ծախսել

20:33 • 23/09

Տարոն Մարգարյանը չի մասնակցել Երևանի ավագանու ընտրություններին

20:31 • 23/09

Հոնկոնգում մահացել է Նոբելյան մրցանակի դափնեկիր Չարլզ Կաոն

20:25 • 23/09

«Շիրակ»-«Արցախ». հանդիպման գոլերն ու վտանգավոր պահերը (տեսանյութ)

20:18 • 23/09

Երեկոյան 20:00-ի դրությամբ Երևան քաղաքի բոլոր ընտրական տեղամասերը փակվեցին, սկսվել է ձայների հաշվարկը

20:04 • 23/09

Պրահայում երբեք կանգ չառնող վերելակ է գործում, որին հարկավոր չէ սպասել (տեսանյութ)

19:44 • 23/09

Շվեյցարական Սանկտ-Գալեն կանտոնի բնակիչները կողմ են քվեարկել փարաջա կրելն արգելելուն

19:40 • 23/09

«Ռոման» անակնկալ պարտություն կրեց (տեսանյութ)

19:33 • 23/09

Խոչընդոտել են լրագրողի աշխատանքը, ծրարը առանց դրոշմանիշի գցել են քվեատուփը, քաշքշուկ են սկսել. «Անկախ դիտորդ» դաշինքի կողմից գրանցված ընտրախախտումները

19:31 • 23/09

«Խոստումը» ֆիլմի պրոդյուսեր Էրիկ Էսրայիլյանը տեսանյութ է հրապարակել Գեղարդի վանքից

19:23 • 23/09

Ընտրակեղծարարներն այսօր մնացին տանը, հուսամ՝ ընդմիշտ. Արմեն Բաղդասարյան

18:58 • 23/09

«Մի՞թե այդ չարաբաստիկ գազելներն ավելի ազդեցիկ գործոն են, քան՝ հեղափոխական էյֆորիան». Արմեն Աշոտյանը՝ Նիկոլ Փաշինյանին

18:51 • 23/09

Առերևույթ ընտրախախտումների վերաբերյալ ժամը 18-ի դրությամբ ստացվել է 7 հաղորդում. ՔԿ

18:46 • 23/09

18։00-ի դրությամբ Մարդու իրավունքների պաշտպանի թեժ գծին ստացվել է 39 ահազանգ

18:37 • 23/09

Ժամը 18։00-ի դրությամբ ավագանու ընտրության ընթացքի վերաբերյալ ոստիկանությունում ստացվել է 54 ահազանգ

18:23 • 23/09

Թվանկարչություն, ուռճացված մասնակցություն ընտրություններին չկա. Արմեն Մարտիրոսյան

18:21 • 23/09

Հայոց ցեղասպանությանը նվիրված հուշարձան է բացվել Այդահո նահանգում (լուսանկարներ)

18:20 • 23/09

«Շիրակը» խոշոր հաշվով հաղթեց «Արցախին» (տեսանյութ)

18:17 • 23/09

Ժամը 17:00-ի դրությամբ  ընտրությանը մասնակցել է 294 534 քաղաքացի՝ ընտրողների 34.72%-ը

18:15 • 23/09

Ժամը 15:00-ի դրությամբ կոպիտ խախտումներ, կուտակումներ, ընտրակաշառքի դեպքեր ու կեղծ դիտորդներ չենք նկատել. Ավետիք Իշխանյան

17:52 • 23/09

Ընտրողներից մեկը ներկայացել է «Դուխով» շապիկով, մյուսը՝ «Դուխով» գլխարկով. 17:30-ի դրությամբ գրանցվել է 69 խախտում, 24 միջադեպ

17:45 • 23/09

ՀՌԱՀ-ը քարոզարշավի ընթացքում որևէ բողոք չի ստացել և որևէ խախտում չի արձանագրել

17:34 • 23/09

Քննություն է տարվում՝ առերևույթ ընտրախախտումների վերաբերյալ հաղորդումներում մատնանշված հանգամանքները պարզելու ուղղությամբ. ՔԿ

17:30 • 23/09

«Աշխարհի ամենաանհաջողակ թեկնածուն» պատրաստվում է 96-րդ անգամ մասնակցել ընտրություններին

17:21 • 23/09

Սովորաբար առաջին հետհեղափոխական ընտրությունները հենց այդպիսին էլ լինում են, ստուգատեսը կդառնան երկրորդ ընտրությունները. Հ. Տեր-Աբրահամյան

17:19 • 23/09

Էրդողանն ասել է՝ որն է Սիրիայի ապագայի համար գլխավոր սպառնալիքը

17:17 • 23/09

Մնացական Բիչախչյանը պարզաբանել և հաստատել է իր ստացած ինֆորմացիան, համաձայն որի՝ ընտրացուցակում մահացած մարդ է ընդգրկված եղել

17:06 • 23/09

«Ես երբեք ինքս իմ մեծ երկրպագուն չեմ եղել». Շեր

17:04 • 23/09

Քննչական կոմիտեն ընտրախախտումների վերաբերյալ դատախազության միջոցով ստացել է 3 հաղորդում

17:01 • 23/09

Այս պահի դրությամբ «Ժառանգության» վստահված անձանց կողմից գրանցվել է միայն մեկ խախտում. «Ժառանգություն»

16:56 • 23/09

«Սևիլիան» վստահ հաղթանակ տոնեց «Լևանտեի» նկատմամբ (տեսանյութ)

16:54 • 23/09

Սանկտ Պետերբուրգում կինը երեխա է լույս աշխարհ բերել մետրոյում

16:53 • 23/09

Կանխվել է կրկնակի քվեարկության դեպք (լուսանկար)

16:50 • 23/09

ՀՀ ոստիկանությունում ժամը 15-ի դրությամբ ստացվել է 33 ահազանգ

16:49 • 23/09

ՀՀ ոստիկանության պետին կից հասարակական խորհրդի «թեժ գծին» ժամը 12:00-16:00-ն ընկած ժամանակահատվածում ստացվել է 10 հեռախոսազանգ

16:46 • 23/09

6/13 ընտրատեղամասում քաղաքացու անվան դիմաց արդեն ստորագրել էին (տեսանյութ)

16:42 • 23/09

Լրագրող Զարուհի Դիլանյանին չեն թողել ընտրատեղամաս մտնել, քանի որ բեյջ չի ունեցել. ԽԱՊԿ

16:36 • 23/09

Հիմա տարեց ընտրողներից ով կարողանում է՝ գալիս է, ով էլ չէ՝ չի գալիս, դրա համար այս տարի օգնության կարգից ավելի քիչ են օգտվում. 6/46 հանձնաժողովի նախագահ

16:36 • 23/09

Համացանցը կբաժանվի 2 մասի, մեկը կվերահսկի ԱՄՆ-ն, մյուսը՝ Չինաստանը. Google-ի նախկին ղեկավար

16:32 • 23/09

2 անգամ դատապարտված և մի քանի գործով ամբաստանյալ՝ Համո Սահյանի անվան դպրոցի նախկին տնօրենին կրկին մեղադրանք է առաջադրվել խարդախության հոդվածով

16:28 • 23/09

«Արարատ-Արմենիա»-«Բանանց». մեկնարկային կազմեր, ուղիղ եթեր

16:26 • 23/09

Նիկոլ Փաշինյանը չի կարողացել ապահովել, որ ՀՀ-ում քաղբանտարկյալ չունենանք. Վ. Հարությունյան

16:21 • 23/09

Հիմա բոլորը հասկացել են, որ ՀՀ քաղաքացու ազատ կամարտահայտմանը որևէ բան չի կարող սպառնալ․ Նիկոլ Փաշինյան (տեսանյութ)

16:19 • 23/09

Վրաստանի նախագահական ընտրություններին կմասնակցի 25 թեկնածու

16:17 • 23/09

Մենք պատասխանատու ենք մեր վստահված անձանց և հանձնաժողովի անդամներին քաղցած չթողնել. Վ. Կոստանյանը՝ «Իմ քայլի» կողմից ընտրատեղամասեր պիցցա տանելու մասին

16:11 • 23/09

ՀՀ դատախազությունում ուսումնասիրվել է ընտրությունների նախապատրաստման և քվեարկության ընթացքում ենթադրյալ ընտրախախտումների 123 ահազանգ

16:07 • 23/09

Բացատրական աշխատանքի արդյունքում 23-ամյա հետախուզվողը կամավոր ներկայացել է ոստիկանություն

16:05 • 23/09

Հարուցվել է 4 քրեական գործ, բոլորը վերաբերում են ընտրակաշառք տալու դեպքերին. Դատախազություն

16:03 • 23/09

Թեժ գծին ստացվել է ընտրական գործընթացին վերաբերող 23 ահազանգ. ՄԻՊ-ն ամփոփում է արձանագրված դեպքերը՝ ժամը 15:00-ի դրությամբ

15:57 • 23/09

Չինաստանում ավելի քան 4.000 «վտանգավոր» կայք է արգելափակվել

15:57 • 23/09

Շենգավիթում մեր կողմնակցի տանը հերթական խուզարկությունն են արել, ոչինչ չի հայտնաբերվել. Շաքե Իսայան

15:51 • 23/09

Կրետե կղզում համալսարան է հրդեհվել (լուսանկարներ, տեսանյութեր)

15:50 • 23/09

Զլատան Իբրահիմովիչը չի բացառում՝ կարող է վերադառնալ «Մալմյո»

15:48 • 23/09

Հարուցվել է քրեական գործ՝ ԲՀԿ-ի նախընտրական շտաբում Ոստիկանության աշխատակիցների նկատմամբ բռնություն գործադրելու դեպքի առթիվ. ՔԿ

15:44 • 23/09

Երևանի ավագանու ընտրություններում 15:30-ի դրությամբ գրանցվել է 70 խախտում, 11 միջադեպ

15:42 • 23/09

«Շիրակ»-«Արցախ». մեկնարկային կազմեր, ուղիղ հեռարձակում

15:24 • 23/09

Քրեական գործ է հարուցվել առերևույթ ընտրակաշառք տալու և ստանալու դեպքի առթիվ. Դատախազություն

15:21 • 23/09

Ժամը 14:00-ի դրությամբ քվեարկությանը մասնակցել է 201 268 քաղաքացի կամ ընտրողների 23.72%-ը

15:17 • 23/09

Լիբանանում առաջին հանդիպումներս տեղի ունեցան, այսպես կոչված, «Բեքաայի հայկական օազիսում»՝ հիմնականում հայաբնակ Այնճարում. Մ. Հայրապետյան

15:17 • 23/09

Բրիտանացի միլիոնատիրոջ դուստրը մահացել է օդանավում կերած սենդվիչի պատճառով

15:15 • 23/09

Նոր Հաճնի կամրջից քաղաքացի է նետվել. դին անճանաչելի է. Shamshyan.com

15:10 • 23/09

Ռուսաստանցի գործարարները ստիպված են իրենց ակտիվները հայրենիք վերադարձնել՝ ԱՄՆ-ի պատժամիջոցների պատճառով. Bloomberg

15:08 • 23/09

ԲՀԿ-ի վստահված անձի մասնակցությամբ ընտրատեղամասում միջադեպ է եղել. «Անկախ դիտորդ» դաշինքը 13:45-ի դրությամբ գրանցել է մի շարք խախտումներ

14:58 • 23/09

Երևանում շինարարական վերհանից պոկված երկաթյա դետալն ընկել է բակում կայանած Mercedes S63 մակնիշի ավտոմեքենայի վրա

14:56 • 23/09

Ավագանու ընտրությունները կպարզեն, թե քաղաքական նոր իրավիճակում ուժերի հարաբերակցության պատկերն ինչպիսին է. Հ. Բադալյան

14:53 • 23/09

Վահան Բաբայանի տարածած տեղեկատվությունը, որ մահացածի անուն կա ընտրացուցակում, չի համապատասխանում իրականությանը. Մ. Բիչախչյան

14:44 • 23/09

Երևանի ավագանու ընտրություններում 14:30-ի դրությամբ գրանցվել է 70 խախտում, 11 միջադեպ

14:32 • 23/09

Նախագահ Սարգսյանը շնորհավորական ուղերձներ է հղել Սաուդյան Արաբիայի թագավորին և թագաժառանգին

14:27 • 23/09

Քիմ Քարդաշյանի դուստրն առաջին անգամ որպես մոդել ցուցադրության է մասնակցել (լուսանկարներ, տեսանյութ)

14:25 • 23/09

Ցուցակում մահացած անձանց անունների մասին ահազանգ է եղել. Մնացական Բիչախչյանը պարզաբանել է

14:21 • 23/09

Չէի պատկերացնում, որ Ազարն այսքան լավն է. Կովաչիչ

14:21 • 23/09

3-4 տասնյակից ավելի տեղեկություններ ուսումնասիրվել են, մասշտաբային, գլոբալ խախտումներ գոյություն չունեն. Տիգրան Մուկուչյան

14:18 • 23/09

Արսեն Հարությունյանը` երիտասարդական աշխարհի առաջնության բրոնզե մեդալակիր (տեսանյութ)

14:11 • 23/09

Բրազիլիայում հեծանվորդը խոշոր վթարից հետո ինքնուրույն ոտքի է կանգնել՝ կարծես բան չի պատահել (լուսանկարներ, տեսանյութ)

14:10 • 23/09

Մեր ուժի հանդեպ սև PR-ի էլեմենտներ են օգտագործվում. Հայկ Մարության (տեսանյութ)

14:04 • 23/09

Նախկին ընտրությունների ժամանակ կուտակումներ կային, իսկ հիմա նման բան չկա․ «Իմ քայլ»-ի վստահված անձ

14:02 • 23/09

Քաղաքացին փորձում է ինքնասպանություն գործել Նոր Հաճնի կամրջից. ԱԻՆ

14:00 • 23/09

Ահազանգեր են եղել, իրավապահները կատարել են իրենց պարտականությունը. Ա. Միրզոյանը` ԲՀԿ շտաբում ոստիկանության խուզարկության մասին